Przetargi.pl
Rozbudowa placu zabaw przy kanale w Osiedlu Blachownia

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa placu zabaw przy kanale w Osiedlu Blachownia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw przy ul. Zwycięstwa w nowe urządzenia zabawowe (w tym przygotowanie terenu, rozplanowanie lokalizacji urządzeń, dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych), zamówienie obejmować będzie również przestawienie co najmniej 3 urządzeń zabawowych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia nowej koncepcji zagospodarowania terenu z istniejącymi urządzeniami oraz planowanymi a także do przygotowania dokumentacji niezbędnej do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane zgodnie z PN – EN 1176 – 1:2009. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń: 1) Stół do Ping Ponga – o wymiarach 1,50÷1,60 m x 2,70÷2,80 m i wysokości od gruntu 0,75÷0,80 m, grubość blatu min. 0,08 m. Blat stołu wykonany z betonu szlifowanego zabezpieczony specjalnym lakierem. Nogi konstrukcyjne o grubości min. 0,08 i rozstawie 1,50÷1,60 m wkopane na głębokość 0,45÷0,50 m. 2) Piaskownica sześciokątna– o wymiarach 2,40 ÷ 2,50 m x 2,70 ÷ 2,80 m i wysokości od gruntu 0,40 ÷ 0,45 m. Ścianki piaskownicy wykonane z płyty HDPE, siedziska wykonane ze sklejki wodoodpornej foliowanej. Nogi konstrukcyjne oraz kotwy wykonane z stali ocynkowanej. Kotwy zakotwione w gruncie na głębokość min. 0,50 m, zaślepki wykonane z tworzywa sztucznego. 3) Huśtawka podwójna ważka z czterema siedziskami z oparciem – o wymiarach 3,90 ÷ 4,10 m x 0,40 ÷0,50 m oraz wysokości siedzisk od gruntu do 0,60 m i wysokości całego urządzenia zabawowego max. 0,95 m. Oparcia i siedziska wykonane z płyty HDPE. Belka huśtawki wykonana z profilu stalowego malowana proszkowo na szaro lub czerwono. Nogi konstrukcyjne wykonane z profilu stalowego min. 80 x 80 mm, ocynkowane i malowane proszkowo na kolor niebieski lub szary. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki w urządzeniu powinny być wykonane z tworzywa sztucznego. 4) Zestaw kółko i krzyżyk z tablicą rysunkową – o wymiarach 0,15 ÷ 0,20 m x 1,95 ÷2,05 m i wysokości 1,60 ÷ 1,70 m. Nogi konstrukcyjne wykonane z profili stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo na kolor niebieski lub zielony. Kotwy stalowe i ocynkowane, posadowione w gruncie min. 0,60 m w fundamencie betonowym z klasy betonu min. C12/15. Kółko i krzyżyk wykonane z walca polipropylenowego z oznaczeniami malowanymi w technice sitodruku. Tablica rysunkowa wykonana z sklejki wodoodpornej szalunkowej o grubości min. 15 mm i tablicą przemalowaną farbą tablicową. Zaślepki wykonane z tworzywa sztucznego. 5) Linarium - o wymiarach zewnętrznych Ø 2,10 – 2,30 m i wysokości 2,90 – 3,00 m. Słup konstrukcyjny wykonany z rury stalowej ocynkowanej malowana proszkowo na kolor niebieski lub szary. Linarium wykonane z przeplotni lin polipropylenowych na oplocie stalowym o grubości min. 16 mm z zastosowaniem łączników z poliamidu. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki wykonane z tworzywa sztucznego. 6) Huśtawka połączona w zestaw składająca się z następujących części: - dla rodzica z dzieckiem; - bocianie gniazdo; - podwójna wahadłowa mix. Huśtawka dla rodzica z dzieckiem – o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 2,20 ÷ 2,30 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w siedzisko dla osoby dorosłej typu deska oraz siedzisko bezpiecznego typu maluch (tzw. koszyk) tworząc jedną całość. Huśtawka bocianie gniazdo – o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 3,40 ÷ 3,50 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w siedzisko z przeplotu lin polipropylenowych na oplocie stalowym o wymiarze zewnętrznym min. Ø 1,10 m. Huśtawka wahadłowa mix. – o wymiarach i rozstawie nóg 1,90 ÷ 2,00 m x 3,40 ÷ 3,50 m i wysokości 2,40 ÷ 2,50 m. Wyposażona w siedzisko dla dzieci starszych (typu deska) oraz siedziska bezpiecznego typu maluch (tzw. koszyk). Wszystkie nogi konstrukcyjne huśtawek wykonane z profili stalowych o wymiarach min. 80 x 80 mm ocynkowane i malowane proszkowo na kolor niebieski lub czerwony. Siedziska wykonane z konstrukcji stalowej powlekanej gumą. Wszystkie łańcuchy w huśtawkach musza być wykonane ze stali nierdzewnej i kalibrowanej zamocowane na tulejach samosmarujących bezobsługowych. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki wykonane z tworzywa sztucznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) Wykonanie utwardzenia podłoża pod stół do ping – ponga z kostki betonowej szarej o grubości min. 6 cm i wymiarach strefy bezpieczeństwa przewidzianych dla tego rodzaju urządzenia (w tym również ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej po zewnętrznych wymiarach strefy bezpieczeństwa). Z kolei pod pozostałymi urządzeniami, dla których musi zostać wykonana nawierzchnia bezpieczna amortyzująca upadek z wysokości Wykonawca zamontuje maty przerostowe amortyzujące upadek z wysokości do 3,00 m, w kolorze czarnym lub zielonym dla nowo zamontowanych urządzeń zabawowych wymagających zastosowania nawierzchni bezpiecznej. 2) Po wykonaniu montażu piaskownicy pełne wypełnienia jej piaskiem płukanym z właściwym atestem. 3) Na całym terenie objętym zakresem prac dokonanie siewu trawy, na którą Wykonawca udzieli rocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania. 4) Po wykonaniu montażu urządzeń uporządkowanie i wyrównania terenu. Wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady Wykonawca zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. 5) Dostarczenie i zamontowanie przez Wykonawcę 2 regulaminów korzystania z urządzeń zabawowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 6) Wykonanie przez Wykonawcę projektu zagospodarowania terenu, w tym właściwe ustawienie urządzeń zabawowych tak aby dopasować je do istniejącego stanu z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa. Zamawiający dopuszcza możliwość przestawienia kolidujących urządzeń zabawowych po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Uzyskanie przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia wszelkich uzgodnień niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia. 8) Przygotowanie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji, z która do Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie- Koźlu wystąpi Zamawiający, w celu dokonania zgłoszenia budowlanego obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 9) Uzyskanie przez Wykonawcę akceptacji Zamawiającego koncepcji zagospodarowania działki, przygotowanej przez uprawnionego projektanta. 10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 11) Obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym). Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1do IDW). 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 4. OPCJONALNIE) POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTU TRZECIEGO: 4.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.3 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu: - zobowiązanie-oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4.4 Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 4.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 8.1.1 IDW. 4.6 Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 5.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.5 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 5.6 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt. 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 5.7 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach