Przetargi.pl
Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Miejskiej Lubin

GMINA MIEJSKA LUBIN ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 763070675
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA LUBIN
    ul. Jana Kilińskiego 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 763070675
    REGON: 390647535
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.lubin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Miejskiej Lubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Miejskiej Lubin. Zamawiający na potrzeby rozbudowy oświetlenia przygotował dokumentacje projektowe, które obejmują 6 różnych zadań, jednak przedmiot zamówienia stanowi jedną całość i Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedną łączną ofertę dla realizacji wszystkich 6 zadań, tj: Zadanie 1 (Kamienna) – Budowa oświetlenia drogowego na dz. nr 703/4 m. Lubina w obr. 9 m. Lubina; Zadanie 2 (Konstytucji 3 Maja) – Przebudowa oświetlenia drogowego na dz. nr 257/21, 426 w obr. 11 m. Lubina; Zadanie 3 (Matejki) – Rozbudowa oświetleia drogowego na dz. nr 236, 215, 252, 334/3, 334/6, w obr. 11 m. Lubina; Zadanie 4 (Szafirowa) – Budowa oświetlenia na dz. nr 785/68, 785/277, 785/217, 785/226, 785/120 w obr. 9 m. Lubina; Zadanie 5 (Sikorskiego) – Budowa oświetlenia na dz. nr 311/62, 211/63 w obr. 5 m. Lubina; Zadanie 6 (Orzeszkowej) – Budowa oświetlenia na dz. nr 731, 730/150 w obr. 9 m. Lubina.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.II. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:1. posiada zdolność zawodowąA/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na remoncie, budowie lub przebudowie oświetlenia zewnętrznego obejmującego co najmniej 10 punktów świetlnych (każde z zadań).Zamawiający nie dopuszcza sumowania zakresu zadań w celu spełnienia powyższego warunku.B/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dysponuje osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia:- minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów obejmujących swoim zakresem instalacje elektryczne;- minimum 2 osoby, posiadające aktualne świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się dozorem nad eksploatacją oświetlenia drogowego;- minimum 4 osoby, posiadające aktualne świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją oświetlenia drogowego.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kierownika budowy zgodnie z zapisami art. 18 ustawy Prawo budowlane.Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami, daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub w części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach