Przetargi.pl
Rozbudowa instalacji oświetlenia dróg, ulic i placów w gminie Gromadka z podziałem na 11 części zamówienia

Gmina Gromadka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-706 Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 382 452 , fax. 757 382 472
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromadka
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 9
    59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie
    tel. 757 382 452, fax. 757 382 472
    REGON: 39064812100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gromadka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa instalacji oświetlenia dróg, ulic i placów w gminie Gromadka z podziałem na 11 części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań p.n.: Część 1 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej 2269D Modła – Gromadka, Część 2 - Budowa oświetlenia drogi powiatowej 2284D Modła - Nowa Kuźnia, Część 3 - Budowa oświetlenia drogowego dz. nr 73 Nowa Kuźnia, Część 4 - Budowa oświetlenia drogowego dz. nr 108 Pasternik, Część 5 - Budowa oświetlenia drogowego dz. nr 204/5, 384, 385 Krzyżowa, Część 6 - Budowa oświetlenia drogowego dz. nr 341/1, 341/2, 354/1 Wierzbowa, Część 7 - Budowa oświetlenia drogowego dz. nr 387/3 Modła, Część 8 - Budowa oświetlenia drogowego dz. nr 484/1 Modła, Część 9 - Budowa oświetlenia drogowego Modła – Osiedle, Część 10 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Czereśniowa Gromadka, Część 11 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Działkowa Gromadka, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zwane dalej dokumentacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np.: zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach