Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Udrzynek, gmina Brańszczyk

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 5929310 , fax. 29 7422811
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 29 5929310, fax. 29 7422811
    REGON: 55066782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl, www.branszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Udrzynek, gmina Brańszczyk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz małą architekturą, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zadania pn.: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Udrzynek, gmina Brańszczyk. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie komunalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Udrzynek wraz z modernizacją istniejącej oczyszczalni, dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oczyszczalni o przepustowości łącznej Qdsr = 400 m3/d dla 2528 RLM, w ramach wdrażania projektu „WFOŚiGW”. Zamówienie obejmuje swoim zakresem między innymi: 1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: decyzji, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z: - pozwoleniem na budowę ( w imieniu Inwestora), - uzyskaniem map dla celów projektowych (mapy dostarcza Zamawiający), - wykonaniem badań hydro-geologicznych (warunków posadowienia), pozwolenia wodnoprawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych (w posiadaniu Zamawiającego) oraz projekt przebudowy drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków wraz z projektem zjazdu z drogi głównej do filtra usuwania fosforu, 2) sporządzenie projektów wykonawczych, 3) opracowanie projektu organizacji ruchu, 4) obsługę geodezyjną, 5) wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącego wylotu wraz ze sprawdzeniem przepustowości oraz wykonaniu robót towarzyszących uwzględnionych w decyzji tj. oczyszczenie dna rzeki, skarp itp. 6) wykonanie, na podstawie projektów robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu i doprowadzeniem energii elektrycznej do oczyszczalni ścieków oraz wykonaniem kanału odprowadzającego ścieki i wylot ścieków oraz odtworzeń po robotach budowlanych, 7) kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, 8) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 9) wykonanie rozruchu oczyszczalni, 10) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków, 11) przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni, 12) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, 13) opłaty za nadzory obce, badania itp., 14) inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną, 15) oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: - p.poż, sprawdzenie wydajności hydrantów oraz odległości do budowli i budynku - dróg ewakuacyjnych - lokalizacji sprzętu ppoż. - armatury, urządzeń, instalacji - miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji - informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji - nadzór autorski projektantów wszystkich branż, - wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego. 3. Zakres prac projektowych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia: Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy: 1) aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z 21 lutego 1995 r. „w sprawie zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie” (Dz. U. nr 25, poz. 133) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. z poźn. zmianami (Dz. U z 2003 r. Nr 120 poz. 1133) - w wersji drukowanej oraz cyfrowej. Mapy winny posiadać klauzule Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-kartograficznej właściwego Starostwa - Zamawiający informuje, że posiada mapę do celów projektowych, 2) 6 egzemplarzy wielobranżowej Dokumentacji Budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 13 września 2018 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U 2018 poz.1935), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi: a) komplet niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami b) aktualny operat geodezyjny właścicieli działek objętych projektem – wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną c) dokumentację geotechniczną posadowienia obiektów d) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) projekt wykonawczy. f) szczegółową specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót, h) przedmiar robót i kosztorys inwestorski. 3) Powyższa dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie budowy i modernizacji oczyszczalni ścieków objętej niniejszym Programem Funkcjonalno-użytkowym. W razie potrzeby dokumentacja powinna zawierać minimum 2 egz. projektów drogowych lub decyzji o umieszczeniu w pasie drogowym urządzeń nie związanych z ruchem, organizacji ruchu, ewentualnej wycinki drzew i krzewów i innych prac projektowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania Pozwolenia na budowę. Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (Inwestorowi) do wglądu 3 egzemplarze w języku polskim wszystkich elementów projektów koncepcyjnych i części Projektu Budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki, harmonogramy i in.). Po zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru (Inwestora) odpowiednio oznakowany 1 egzemplarz podlega zwrotowi do Wykonawcy, drugi egzemplarz Inspektor Nadzoru (Inwestor) przekaże Zamawiającemu, trzeci pozostanie w posiadaniu Inspektora Nadzoru (Inwestora). Wykonawca winien przedkładać Inspektorowi Nadzoru (Inwestorowi) do informacji także wszelkie uzyskane opinie, pozwolenia, uzgodnienia itp. dokumenty obrazujące przebieg toczącego się procesu projektowania. 4) Niezależnie od stanu prac projektowych i rysunków związanych z uzyskaniem Pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru (Inwestora) wszystkie elementy projektów wykonawczych, obliczenia, rysunki warsztatowe itp. wraz ze szczegółami dotyczącymi budowy i ukończenia elementów oczyszczalni. Dokumenty te podlegać będą przeglądowi i zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru (Inwestora) w zakresie zgodności z warunkami Umowy. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. 5) 5 egzemplarzy Dokumentacji Wykonawczej wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizacje inwestycji. Zamawiający wymagał będzie również przedłożenia do akceptacji projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy. 6) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że Dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 7) Całość dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę, poza egzemplarzami wydrukowanymi również w wersji elektronicznej na dysku CD lub DVD. Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: - Rysunki, schematy, diagramy – format DWG i PDF, - Opisy, zestawienia, specyfikacje – format MS Word, MS Excel - Harmonogramy – format MS Project 8) Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą w tym z pomiarem geodezyjnym z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-kartograficznej właściwego Starostwa. Szczegółowy zakres zamówienia określa PFU, decyzja pozwolenie wodnoprawne - stanowiące załączniki nr 8 i 9 do SIWZ - oraz wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ, 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach