Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pruchnik do przepustowości Qdś=630m3/d

Gmina Pruchnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek 1/1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6288024 , fax. 016 6288024
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
    ul. Rynek 1/1 1/1
    37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
    tel. 016 6288024, fax. 016 6288024
    REGON: 00054635400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prchnik.bip.info.pl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pruchnik do przepustowości Qdś=630m3/d
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pruchnik do przepustowości Qdś=630m3na/d Zakres robót obejmuje: 1)Branża architektura, konstrukcja, zagospodarowanie terenu 2)Wykonanie oczyszczalni ścieków - technologia 3)Rurociągi międzyobiektowe 4)Branża instalacje sanitarne 5)Branża instalacje elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 45 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: a. nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych. Warunki dodatkowe: 6. Wymagania stawiane Wykonawcom: Wykonawca przystępujący do przetargu winien: 1) Zrealizować w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości każdego z nich 3 mln zł brutto - w generalnym wykonawstwie - kwalifikacja na podstawie zał. Nr 7 i Nr 8. Zamówienia j.w. winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np. referencje. 2) W okresie ostatnich 2 lat obrotowych: 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osiągnąć w którymkolwiek roku obrotowym przychód netto ze sprzedaży produkcji budowlano - montażowej w kwocie co najmniej 3,0 mln zł - kwalifikacja na podstawie zał. Nr 9 i Nr 10. 3) Wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: a) Kierownika budowy - 1 osobę, b) Kierownika robót - 2 osoby. W.w. osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: - jedną osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. - kwalifikacja na podstawie zał. nr 11 i 12. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki określone w ppkt. 1, 2 i 3 powinny być spełnione przez wszystkie te podmioty łącznie. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia. nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty, załącznik Nr 1 do specyfikacji, oraz zawierać niżej wymienione załączniki: Załącznik Nr 1. Tabela elementów scalonych wg podanego wzoru. Wykonawca winien podać dla każdego elementu tabeli cenę wyliczoną w oparciu o: - projekt budowlany i wykonawczy, - przedmiary robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dokonaną wizję lokalną. Załącznik Nr 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm., oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Załącznik Nr 3. a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt. a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik Nr 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik Nr 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa. UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na budowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o minim. przepustowości 600m3 na dobę. Załącznik Nr 8. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających. Załącznik nr 9. Sprawozdanie finansowe, część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych: 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. UWAGA: 1) Wykonawca winien przedłożyć opinię biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu tylko za 2007 r. 2) Sprawozdanie finansowe winno zawierać: - bilans, - rachunek zysków i strat, - część informacji dodatkowej zawierającą strukturę rzeczową przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, potwierdzającą dane podane przez wykonawcę w zał. nr 10 oraz wymagania stawiane wykonawcy w pkt. IX.6.2. Załącznik Nr 10. Zestawienie przychodów netto ze sprzedaży i zrównanych z nimi, w tym przychody netto ze sprzedaży produkcji budowlano-montażowej w latach 2007 - 2008 wg wzoru. Załącznik Nr 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg podanego wzoru: Kwalifikacje techniczne. Jeżeli w wykazie j.w. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wówczas winien załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - stosownie do § 1 ust. 2 pkt. 5a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm. Załącznik Nr 12. a - Kserokopie uprawnień osób wskazanych w zał. nr 11 b - Kserokopia zaświadczenia o wpisie osób wskazanych w zał. Nr 11 na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ,ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm. Uwaga do załącznika Nr 11 i Nr 12: Wykonawca wskaże w zał. Nr 11 do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: a) Kierownika budowy - 1 osobę, b) Kierownika robót - 2 osoby. W-w osoby winny legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: - jedną osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - jedną osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Ponadto ww. osoby winny wykazać się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Załącznik Nr 13. Dowód wniesienia wadium. Załącznik Nr 14. Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik Nr 15. Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako - tajne. Objęte wykazem dokumenty, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruchnik.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach