Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobre

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2850125 , fax. 054 2850660
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Dworcowa 6 6
    88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2850125, fax. 054 2850660
    REGON: 00053153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobre
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Dobre w celu zwiększenia jej przepustowości ze 180 m3/d do 400 m3/d - dokończenie. W zakres zamówienia wchodzi: I. Roboty budowlane 1. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 2. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 3. Reaktor BIOCOMP 300. 4. Punkt zlewny. 5. Wiata nad pompownią. 6. Pawilon odwadniania osadu. 7. Nawierzchnie i chodniki. 8. Kształtowanie terenu. II. Roboty sanitarne - technologia 1. Stacja zlewcza, pompownia ścieków surowych. 2. Oczyszczanie mechaniczne. 3. Reaktory biologiczne. 4. Pompownia osadu, pomiar przepływu. 5. Odwadnianie osadu. 6. Rurociagi zewnętrzne. III. Roboty elektryczne 1. Wykonanie instalacji zasilania urządzeń nowego reaktora biologicznego. 2. Wykonanie instalacji zasilających urządzenia odwadniania osadu. 3. Wykonanie instalacji zasilających instalację separacji piasku. 4. Wykonanie nowej rozdzielnicy głównej zasilającej całość oczyszczalni. 5. Wykonanie instalacji obiektowej w pompowni ścieków surowych. 6. Instalacja agregatu prądotwórczego zasilania rezerwowego wraz z układem SZR. 7. Wykonanie niezbędnego oświetlenia zewnętrznego. IV. Automatyka i sterowanie 1. Instalacja szafy sterowania pracą oczyszczalni zawierającej sterownik z oprogramowaniem. 2. Instalacja urządzeń peryferyjnych - komputer Pc z monitorem i drukarką. 3. Instalacja czujników poziomu w pompowniach osadów i ścieków surowych. 4. Uruchomienie systemu sterowania pracą oczyszczalni. V. Instalacja wodno - kanalizacyjna 1. Kanalizacja zewnętrzna. 2. Instalacja kanalizacji wewnętrznej. 3. Instalacja wodociągowa wewnętrzna i zewnętrzna. VI. Instalacja wentylacyjna 1. Wentylacja w pomieszczeniu separacji piasku. 2. Wentylacja w pomieszczeniu odwadniania osadu. 3. Wentylacja w pompowniach. 4. Konstrukcje wsporcze, izolacje. VII. Rozruch technologiczny oczyszczalni VIII. Uzyskanie efektu ekologicznego zgodnego z dokumentacją projektowa, wykonanie badań i analiz umożliwiających dokonanie odbioru końcowego oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Realizacja przedsięwzięcia odbywać się będzie w czasie eksploatacji istniejącej oczyszczalni ścieków. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania o odbioru robót. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Z uwagi na to, że część robót objętych dokumentacją projektową jest już wykonana, przedmiar robót obejmuje tylko te roboty, które objęte są przedmiotowym zamówieniem. Uwaga. W związku z tym, że część robót objętych dokumentacją projektową jest już wykonana przez poprzedniego wykonawcę, zamawiający wymaga, aby wykonawca, z uwagi na konieczność kontynuacji rozbudowy, dokonał sprawdzenia wykonanych elementów. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na cały zakres rozbudowy oczyszczalni ścieków objęty dokumentacją projektową. Zgodnie z art. 29 ust. 3 pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym w tym celu formularzu Opis równoważności, że oferowane przez niego urządzenia , materiały lub normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego urządzenia, materiału powinien zawierać opis techniczny i funkcjonalny oferowanych urządzeń, materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystujący dokumentacje techniczno-ruchowe lub karty katalogowe (załączone jako integralna część formularza Opis równoważności) oferowanych urządzeń, materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu Opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów urządzeń, materiałów, norm z parametrami urządzeń, materiałów, norm opisanych w SIWZ (w projekcie wykonawczym). Instalacje, w których Wykonawca zastosuje urządzenia, materiały, normy równoważne winny osiągać co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; zastosowane przez Wykonawcę urządzenie, materiały, normy nie mogą spowodować zmiany technologii wykonania danego elementu zamawianych robót budowlanych. Przez zmianę technologii rozumie się takie zmiany, które wymagają zmian w projekcie budowlanym i/lub w projektach wykonawczych.. Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,- zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Dobrem nr 19 9549 1011 0010 0188 2010 0001. Środki muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugdobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach