Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobre

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2850125 , fax. 054 2850660
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Dworcowa 6 6
    88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2850125, fax. 054 2850660
    REGON: 00053153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobre
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Dobre w celu zwiększenia jej przepustowości ze 180 m3/d do 400 m3/d. W zakres zamówienia wchodzi: I. Roboty budowlane 1. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 2. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 3. Reaktor BIOCOMP 300. 4. Punkt zlewny. 5. Wiata nad pompownią. 6. Pawilon odwadniania osadu. 7. Nawierzchnie i chodniki. 8. Kształtowanie terenu. II. Roboty sanitarne - technologia 1. Stacja zlewcza, pompownia ścieków surowych. 2. Oczyszczanie mechaniczne. 3. Reaktory biologiczne. 4. Pompownia osadu, pomiar przepływu. 5. Odwadnianie osadu. 6. Rurociagi zewnętrzne. III. Roboty elektryczne 1. Wykonanie instalacji zasilania urządzeń nowego reaktora biologicznego. 2. Wykonanie instalacji zasilających urządzenia odwadniania osadu. 3. Wykonanie instalacji zasilających instalację separacji piasku. 4. Wykonanie nowej rozdzielnicy głównej zasilającej całość oczyszczalni. 5. Wykonanie instalacji obiektowej w pompowni ścieków surowych. 6. Instalacja agregatu prądotwórczego zasilania rezerwowego wraz z układem SZR. 7. Wykonanie niezbędnego oświetlenia zewnętrznego. IV. Automatyka i sterowanie 1. Instalacja szafy sterowania pracą oczyszczalni zawierającej sterownik z oprogramowaniem. 2. Instalacja urządzeń peryferyjnych - komputer Pc z monitorem i drukarką. 3. Instalacja czujników poziomu w pompowniach osadów i ścieków surowych. 4. Uruchomienie systemu sterowania pracą oczyszczalni. V. Instalacja wodno - kanalizacyjna 1. Kanalizacja zewnętrzna. 2. Instalacja kanalizacji wewnętrznej. 3. Instalacja wodociągowa wewnętrzna i zewnętrzna. VI. Instalacja wentylacyjna 1. Wentylacja w pomieszczeniu separacji piasku. 2. Wentylacja w pomieszczeniu odwadniania osadu. 3. Wentylacja w pompowniach. 4. Konstrukcje wsporcze, izolacje. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania o odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzi także dokonanie rozruchu technologicznego i uzyskanie efektu ekologicznego zgodnego z dokumentacją projektową. Realizacja przedsięwzięcia odbywać się będzie w czasie eksploatacji istniejącej oczyszczalni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,- zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Dobrem nr 19 9549 1011 0010 0188 2010 0001. Środki powinny znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - po wyborze najkorzystniejszej oferty - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugdobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach