Przetargi.pl
ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I

Gmina Margonin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 846 068 , fax. (067) 284 72 73
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Margonin
    ul. Kościuszki 13
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 846 068, fax. (067) 284 72 73
    REGON: 52940490957000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.margonin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: STACJA ODWADNIANIA OSADU „SOO”- istniejąca modernizację istniejącej prasy polegający na: wymianie taśm filtrujących, wymianie kompletu łożysk, wymianie kompletu rolek, wymianie osprzętu pneumatycznego układu prowadzenia taśm, wymianie zabezpieczeń elektrycznych, wymianie napędu taśm, wymianie uszczelnień, wymianie rusztu podporowego taśm, wymianie skrobaków, czyszczeniu i konserwacji konstrukcji nośnej, wpięcie pompy nadawy do nowego układu sterowania, remont flokulatora: wymiana napędu, wymianę pompy wody płuczącej, montaż układu filtracji wody technologicznej, Remont stacji przygotowania polielektrolitu polegający na: wymianie kompletu osprzętu elektrycznego i armatury, wymianie napędu mieszadeł, czyszczeniu i konserwacji konstrukcji zbiornika, podłączeniu pompki dozowania emulsji, wymianę sprężarki, wymianę pompy dozowania roztworu polielektrolitu, wymianę przepływomierza roztworu polielektrolitu, wymianę szafy sterownicze, wymianę przenośnika ślimakowego osadu, wymianę układu dozowania wapna, STACJA DMUCHAW „SD” - istniejąca demontaż istniejących dmuchaw montaż nowych dmuchaw ELEMENTY KUBATUROWE: Fundament żelbetowy pod dmuchawę; L*B=1,33*1,4 m - istniejący WYPOSAŻENIE: Dmuchawa reaktorów biologicznych o parametrach: Q=12,2 m3/min; p=600 mbar; Ps=18,5kW ( moc pobierana 16,3 kW); m=535kg (masa bez obudowy); w obudowie dźwiękochłonnej, napęd pasowy; Agregat współpracujący z falownikiem GŁÓWNA POMPOWNIA ŚCIEKÓW „GPS” Zwiększenie ilości ścieków dopływających do głównej pompowni ścieków oraz zły stan techniczny istniejącej pompowni ścieków wymaga wybudowania nowej pompowni. Wzrost przepustowości hydraulicznej pompowni wymaga również wykonania rurociągu tłocznego o większej średnicy. Istniejący rurociąg będzie pełnił funkcję rurociągu awaryjnego. Nowa główna pompownia ścieków wykonana będzie w formie zagłębionej komory żelbetowej składającej się dwóch komór czerpalnych i komory armatury. Na rurociągach dopływowych do komór czerpalnych zamontowane będą zasuwy pozwalające w sytuacjach awaryjnych na wyłączenie komory z eksploatacji. W części komorze suchej zamontowana zostanie armatura odcinająca, zwrotna oraz przepływomierz. Zadaniem przepływomierza będzie pomiar ilości ścieków dopływających do oczyszczalni oraz możliwość sterowania praca pomp. Zatapialne pompy w komorach czerpalnych sterowane będą za pomocą falowników. Teren pompowni będzie ogrodzony z bramą i furtką, a komunikacyjne powiązany z drogą łączącą ulicę Cmentarną z terenem oczyszczalni. Oczyszczalnia ścieków Dla uzyskania właściwego efektu technologicznego w zmienionych warunkach ilości i jakości ścieków dopływających w stosunku do wielkości projektowanych, konieczna jest zarówno przebudowa jak i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Margoninie. Przewiduje się niżej wymieniony zakres modernizacji i rozbudowy istniejących obiektów w części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni oraz gospodarki osadowej z częściowym wykorzystaniem istniejących urządzeń i obiektów. Zakres część mechanicznej W zakresie części mechanicznej przewiduje się: budowę głównej pompowni ścieków z wyposażeniem technologicznym i rurociągiem tłocznym, ( lokalizacja ca 370 m przed oczyszczalnią teren nie zurbanizowanym) przebudowę kratowni polegającą na wykonaniu: remoncie ogólnobudowlanym budynku (czyszczenie, malowanie), montażu sitopiaskownika o większej przepustowości , wymianie elementów automatyki i sterownia automatycznej stacji ścieków dowożonych, montażu układu detekcji gazów niebezpiecznych (siarkowodór, metan) w powiązaniu z systemem wentylacji. Specyfikację obiektów i podstawowego wyposażenia ujęto w tab.25. ELEMENTY KUBATUROWE: Zbiornik żelbetowy podziemny, przykryty, wyniesiony 0,2 m nad terenem składający się z trzech komór: dwóch komór czerpalnych o wymiarach każdej: L*B*H=2,6*1,7*4,0 m z włazami obsługowymi ze stali k/o o wymiarach l*b=100*70 cm, komory zasuw o wymiarach: L*B*H=3,65*2,8*2,3 m z włazem obsługowym ze stali k/o o wymiarach l*b=70x70 cm oraz drabiną ze stali k/o WYPOSAŻENIE: Pompa do ścieków; wirowa, zatapialna z kolanem sprzęgającym i prowadnicami; Q=118,0 m3/h, Hc=7,2 m, (Q=0…145m3/h, H=18,0…5,0 m), m=138kg, P=5,5 kW; współpracująca z falownikiem; wyposażona w czujnik przecieku i temperatury (termostat) Żurawik słupowy obrotowy z napędem ręcznym, udźwig Q=150 kg, wyk. stal k/o Zastawka naścienna na otwór DN 300 z przedłużonym trzpieniem i kolumienką, wyk. stal k/o ARMATURA: Zawór zwrotny kulowy DN 150 Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 150 Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 200 Zasuwa miękkouszczelniona DN 300 z obudową i skrzynką uliczną Przepływomierz elektromagnetyczny DN 200 RUROCIAGI: Rura ze stali kwasoodpornej Dz 156*3,0; stal OH18N9 (1.4301) Rura ze stali kwasoodpornej Dz 206*3,0; stal OH18N9 (1.4301) Zwężka asymetryczna ze stali k/o DN 80/150 Zwężka symetryczna ze stali k/o DN 150/200 Przejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 156*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/o Przejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 206*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/o Przejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 306*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/o Ruszt drabinowy ze stali k/o Opaska montażowa na rurociąg k/o Dz 206*3,0; wyk. stal k/o Ruszt drabinowy ze stali k/o Podpory ze stali k/o Rura wywiewna PVC Dz 160/110 KRATOWNIA „KRT” istniejąca demontaż ist. sitopiaskownika z instalacją technologiczną, poszerzenie zagłębienia pod sitopiaskownikiem, montaż nowego sitopiaskownika z instalacją technologiczną, zmiana lokalizacji szafki sterowniczej stacji zlewczej ścieków dowożonych, montaż układu detekcji gazów niebezpiecznych (metanu i siarkowodoru) w powiązaniu z instalacją mechanicznej instalacji wentylacyjnej ELEMENTY KUBATUROWE: Poszerzenie zagłębienia pod sitopiaskownikiem przykryte kratką pomostową Zestaw do mechanicznego oczyszczania ścieków z sitem ślimakowym 500/5 o wydajności Q=70 dm3/s i piaskownikiem poziomym o wydajności Q=45 dm3/s przy której efektywność usuwania piasku wynosi 90%, (średnica ziarna >0,2 mm), P=2,24 kW, m=1500 kg ( pusty zbiornik) wysyp skratek i piasku wyposażony w workownicę Instalacja wentylacji z układem detekcji gazów niebezpiecznych (metan i siarkowodór) Instalacja ogrzewania ARMATURA: Zasuwa nożowa DN 200 Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 150 z obudową i skrzynką uliczną Zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona DN 250 z obudową i skrzynką uliczną RUROCIAGI: Rura ze stali kwasoodpornej Dz 133,6*3,0; stal OH18N9 (1.4301) Rura ze stali kwasoodpornej Dz 206*3,0; stal OH18N9 (1.4301) Rura ze stali kwasoodpornej Dz 256*3,0; stal OH18N9 (1.4301) Zwężka DN 250/150 ze stali k/o Trójnik Dz 250/200 INNE: Przejście wodoszczelne dla r. k/o Dz 206*3,0 – uszczelnienie łańcuchem z elementów elastomerowym łączonych śrubami ze stali k/o Podpora ze stali k/o Opaska montażowa na rurociąg k/o Dz 206*3,0; wyk. stal k/o REAKTOR BIOLOGICZNY - ISTNIEJĄCY WYMIANA URZADZEŃ- MIESZADŁA 4 SZT , POMPY RECYRKULACJI 2 SZT WYPOSAŻENIE: Mieszadło zatapialne średnioobrotowe z prowadnicą (stal k/o) i urządzeniem wyciągowym; m=53 kg, P=1,5 kW, Mieszadło zatapialne średnioobrotowe z prowadnicą (stal k/o) i urządzeniem wyciągowym; m=59 kg,: P=3,0 kW, Pompa recyrkulacji wewnętrznej, wirowa, zatapialna z kolanem sprzęgającym i prowadnicami; o parametrach Q=90 m3/h, H=4,8 m, (Q=0…108m3/h, H=9,3…3,5 m), m=74 kg, P=2,6 kW. WIZJA LOKALNA Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej należy zgłosić taką potrzebę pocztą elektroniczną na adres: wodkan@zukmargonin.pl Zamawiający wyznaczy konkretny termin przeprowadzenia wizji lokalnej, o czym, poinformuje Wykonawców, Wizja lokalna może odbyć się w dni powszednie w terminie od dnia 11 stycznia 2021r. do dnia 15 stycznia 2021r., od godz. 8.00 do godz. 14.00. Zamawiający nie uwzględnił w zakresie robót uporządkowanie systemu sterowania po zmianie urządzeń na nowe. Nowe urządzenia mogą mieć inne parametry techniczne. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (co potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej nr 2315/13 z dnia 14 października 2013 r.). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/urządzenia, o których mowa w dokumentacji przetargowej, czy też zastosował materiały/wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „Wykaz zastosowanych materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych”, oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. UWAGA: W przypadku zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, skutkujących koniecznością zmiany dokumentacji projektowej Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia wykona zmiany dokumentacji projektowej, jak również we wszystkich innych dokumentach, jeżeli wprowadzone zmiany skutkują zmianą w tych dokumentach, w terminie realizacji umowy i kosztach zawartych w cenie oferty. Zamawiający nie przewiduje z tytułu wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej zmiany ceny oferty złożonej przez wykonawcę wybranego jak również nie przewiduje zmiany terminu realizacji zamówienia. Zmiany dokumentacji projektowej muszą zostać opracowane przez osobę posiadającą wymagane prawem uprawnienia. Ponadto w przypadku dokonywania zmian w zakresie dokumentacji projektowej Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zmian w zakresie zwiększenia przyjętej w projekcie mocy przyłączeniowej do obiektu. Wskazane w udostępnionych przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i orientacyjny, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”. Deklaracje zgodności, atesty, świadectwa jakości (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów i zamontowanych urządzeń wykonawca będzie dostarczał w trakcie realizacji przedmiotu umowy na każde żądanie inspektora nadzoru, a po jej zakończeniu dołączy do dokumentacji powykonawczej. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na które składają się: projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA – KLAUZULA SPOŁECZNA. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby w wieku powyżej 50 lat na podstawie umowy o pracę. 2) Zatrudnienie minimalnej liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób. 4) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej liczby wskazanych osób, zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 19.000,00 zł, słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych brutto 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium – ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MARGONINIE – ETAP I 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - zał . nr 1, W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp w terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.margonin.pl Informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 4), w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3. ppkt. 1 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp dowód zapłaty wadium, pełnomocnictwo ( o ile dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach