Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni scieków w Krasnem

Urząd Gminy Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, Krasne 121
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8555223 , fax. 017 8555267
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasne
    Krasne 121 121
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    tel. 017 8555223, fax. 017 8555267
    REGON: 00054643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-krasne.un.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni scieków w Krasnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej i funkcjonującej oczyszczalni ścieków polegajaca na zwiększeniu jej przepustowości z 350 m3/d do 650 m3/d poprzez dobudowę drugiego reaktora biologicznego ELA 7 MAX, wybudowaniu zbiornika osadu nadmiernego, stacji odwadniania i higienizacji osadu, składowiska osadu, wiaty, budynku zaplecza socjalnego oraz garaży oraz przebudowy lub rozbudowy niektórych istniejących obiektów technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysku i strat- pozycja -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nim, w wysokości nie mniejszej niż 15 000 000 PLN w każdym z lat ; 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszą niż 3 000 000 PLN łącznie; 1) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na równowartość, co najmniej 4 000 000 PLN. 2 Potencjał kadrowy 1) Kwalifikacje i doświadczenie personelu. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone wymagania zawiera SIWZ. 2) Przeciętne zatrudnienie Wykonawca musi posiadać średnioroczne zatrudnienie minimum 30 osób zatrudnionych na umowę o pracę - do potwierdzenia informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu gwarantującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się wykonaniem jako Generalny Wykonawca lub Lider Konsorcjum w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - 3 robót budowlanych polegających na rozbudowie oczyszczalni scieków o wydajności minimum Q = 650 m3/d kazda i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 4 mln zł netto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, albo inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak wyżej, potwierdzające spełnienie warunków finansowych. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacją na temat kwalifikacji. Do informacji winy być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 10. Informację na temat przeciętnej liczby pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 11. Wykaz doświadczenia. 12. Informacja o potencjale technicznym. 13. Potwierdzenie odbycia wizji terenowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gmina-krasne.un.pl/BIP/przetargi i konkursy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach