Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Chmielniku

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 36016 Chmielnik, Chmielnik
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2296606, 2296609 , fax. 172 296 600
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Chmielnik 50
    36016 Chmielnik, woj. podkarpackie
    tel. 017 2296606, 2296609, fax. 172 296 600
    REGON: 69058205100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Chmielniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Chmielniku”. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlano – instalacyjnych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków w Chmielniku. W skład zadania wchodzi wykonanie: 1) Pompownia ścieków – obiekt istniejący:  wymiana pomp (3 szt.),  wymiana orurowania i armatury (komplet),  wymiana sond poziomu (komplet). 2) Budynek techniczny sito-piaskownika – obiekt projektowany:  nowy sito-piaskownik z płuczką piasku wewnątrz budynku,  doprowadzenie wody do budynku,  doprowadzenie zasilania w energię elektryczną do budynku,  instalacje wewnętrzne (wentylacja, woda, kanalizacja, ogrzewanie elektryczne),  budynek wykonany w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny. 3) Wykonanie nowego rurociągu tłocznego ścieków na kanał dotychczasowego piaskownika. 4) Wymiana rurociągów powietrza i rusztów napowietrzających w obrębie stawów napowietrzanych nr 1 i nr 2 wraz z usunięciem i odwodnieniem osadów dennych. 5) Wymiana ok. 50% przegród w strefach nie napowietrzanych stawu nr 4. 6) Wzmocnienie skarp na stawach nr 3 i 4 płytami typu JUMB szerokości 1,5 m po całym obwodzie obu stawów, tak jak jest to wykonane na stawach nr 1 i 2. 7) Demontaż 3 szt. istniejących wyeksploatowanych dmuchaw 11,0 kW; adaptacja odzyskanego z demontażu tych dmuchaw fundamentu pod montaż 2 nowych sztuk dmuchaw 37,0 kW/szt., w tym zakup i montaż nowych 2 szt. dmuchaw. 8) Wykonanie nowego punktu zlewnego ścieków dowożonych:  stacja zlewcza z sitem skratek (1 komplet),  taca najazdowa wozów asenizacyjnych,  doprowadzenie wody,  doprowadzenie zasilania w energię elektryczną. 9) Wymiana istniejącego przepływomierza ultradźwiękowego ścieków oczyszczonych na nowy. 10) Czyszczenie i wymiana zużytych pakietów w nitryfikatorze w ilości ok. 30%. 11) Wymiana stacji transformatorowej. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do wykonania zamówienia i przekazania obiektów do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót i STWiORB, jak również w nich nie ujęte, np.: roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z BHP, itp. 4. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej i STWiORB stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 29 ust 5 projekt budowlany uwzględnia wymagania w zakresie dostępności wszystkich użytkowników obiektu, w tym osób niepełnosprawnych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią tylko pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie obiektu w czasie trwania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.8 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt VII.8 ppkt 1). 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, które są Załącznikami nr 2i 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, które są Załącznikami nr 2i 3 do SIWZ, 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ, 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia przedmiotowego zobowiązania do oferty. Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby. Wzór zobowiązania – załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach