Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków "Laski" w miejscowości Laski w Gminie Bolesław

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27625788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków "Laski" w miejscowości Laski w Gminie Bolesław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych koniecznych dla realizacji zadnia inwestycyjnego pn „Rozbudowa oczyszczalni ścieków „Laski” w miejscowości Laski w Gminie Bolesław”. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: A. Budowa nowych obiektów, takich jak: a) Reaktor biologiczny nr III, składający się z: - Komory osadu czynnego – obiekt nr 1c, - Osadnika wtórnego – obiekt nr 2c, b) Zbiornik osadu nadmiernego – obiekt nr 3b, c) Komora rozdziału – obiekt nr 5a, d) Kamora zasuw – obiekt nr 12, e) Silos wapna – obiekt nr 13, f) Komora pomiarowa – obiekt nr 14, g) Ogrodzenie wraz z furtką oraz bramą wjazdową, B. Remont/przebudowa/adaptacja obiektów czynnych: a) Reaktor biologiczny nr I, składający się z: - Komory napowietrzania osadu czynnego – obiekt nr 1a, - remont - Osadnika wtórnego – obiekt nr 2a, - remont b) Reaktor biologiczny nr II, składający się z: - Komory napowietrzania osadu czynnego – obiekt nr 1b, - remont - Osadnika wtórnego – obiekt nr 2b, - remont c) Zbiornik osadu nadmiernego – obiekt nr 3a, - remont d) Pompownia główna ścieków – obiekt nr 4, - remont e) Budynek technologiczny I – obiekt nr 5, - remont i adaptacja f) Budynek technologiczny II - obiekt nr 9, - remont i adaptacja C. Istniejące obiekty do likwidacji: a) Komora pomiarowa – obiekt nr 8 D. Wykonanie technologicznych układów zastępczych na czas przebudowy lub remontu istniejących obiektów tak aby zachować ciągłość pracy obiektu, E. Wykonanie rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego oczyszczalni i osiągnięcie po rozruchu wymaganych projektem i obowiązującymi przepisami prawa parametrów oczyszczania ścieków, F. Przejęcie pełnej odpowiedzialności za teren budowy z chwilą przejęcia placu budowy, G. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, H. Zakres robót opisany w dokumentacji projektowej jest szerszy aniżeli przedmiot umowy, bowiem Zamawiający rezygnuje z dostawy wirówki, co szczegółowo opisane zostało w załączniku nr 8 do SIWZ. I. Opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace tymczasowe i towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, próby końcowe oraz dokumenty (w tym dokumentacja powykonawcza), niezbędne do oddania obiektu do eksploatacji oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Użytkownika pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z prawem, a w szczególności: a) opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego realizowanego zadania, b) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej, wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza, c) oznakowanie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, d) usuwanie odpadów z obszaru budowy oraz usuwanie zanieczyszczeń, wynikających z robót wykonywanych przez Wykonawcę, e) zabezpieczenie robót pod względem BHP oraz ograniczenie dostępu osób trzecich, f) odbudowa terenów zielonych i utwardzonych, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, g) wykonanie wszelkich prób wydajnościowych, h) wykonanie wszelkich innych robót, prac, niezbędnych badań (w tym laboratoryjnych), sprawdzenie, pomiary, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, SIWZ, STWiORB i przedmiarów robót, i) wykonanie tymczasowych przełączeń technologicznych na okres realizacji obiektu, j) zabezpieczenie przewodów, linii, kabli, drenów, kanałów, kamieni granicznych, k) wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej w sytuacji wejścia z robotami w teren działek stron trzecich oraz po zakończeniu tych prac, l) wykonanie dokumentacji fotograficznej robót z każdego etapu realizacji, która następnie powinna zostać dołączona do dokumentacji powykonawczej, m) wykonanie niezbędnych dróg tymczasowych, n) wypompowanie i odprowadzenie wód z wykopów prowadzonych w gruntach mokrych i nawodnionych, o) przeprowadzenie szkolenia personelu Użytkownika w zakresie eksploatacji i konserwacji wszystkich obiektów i wyposażenia, p) zapewnienie przeglądów serwisowych w okresie gwarancji. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty, załączone do niniejszej SIWZ: - uszczegółowiony opis wybranych urządzeń - dokument nadrzędny nad STWiORB i dokumentacją projektową - załącznik nr 8 do SIWZ, - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ, -przedmiary robót - załączniki nr 11 – 13 do SIWZ, Załącznik nr 8 do SIWZ – uszczegółowiony opis wybranych urządzeń jest dokumentem, który uszczegóławia zapisy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiaru robót w zakresie wybranych urządzeń. Należy go traktować jako dokument nadrzędny nad w/w dokumentacją. W przypadku ewentualnych niezgodności Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z dokumentacją projektową, kolejnym dokumentem nadrzędnym po Załączniku nr 8 do SIWZ jest STWiORB. Udostępnione przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (Załącznik nr 8 do SIWZ - uszczegółowiony opis wybranych urządzeń, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 90 000,00 zł w formie zgodnej z art. 45. ust. 6 Pzp, tj: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), d) w gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Bolesław, Bank PEKAO S.A. nr 68 1240 4748 1111 0000 4877 8530 z dopiskiem: „Wadium – Rozbudowa oczyszczalni ścieków „Laski”. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w pokoju 5A w Urzędzie Gminy Bolesław (kasa) lub oryginał dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2. Tabelę ceny ryczałtowej sporządzoną przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 1a. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 w tym:- oświadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów innych podmiotów (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3. 5. Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z Podwykonawców (zawarte w druku oferty). 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 7. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust.2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach