Przetargi.pl
Rozbudowa nowoczesnego laboratorium badań materiałów dla przemysłu lotniczego

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Wincentego Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa nowoczesnego laboratorium badań materiałów dla przemysłu lotniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej, założonego na planie litery =L= . Część prostopadła i przylegająca do budynku =C = będzie 2- kondygnacyjna, zaś drugie skrzydło rozbudowy będzie jednokondygnacyjną halą. Budynek nie będzie podpiwniczony. Podstawowe funkcje obiektu: W budynku 2- kondygnacyjnym zlokalizowano pomieszczenia biurowo - dydaktyczne, zaś w części 1- kondygnacyjnej - laboratorium ze stanowiskami badawczymi. a). Podstawowe dane o obiekcie: Pow. zabudowy - 498,70 m2 Pow. użytkowa - 636,50 m2 Kubatura - 3090,00 m3 Powierzchnia - budynek laboratorium : Parter = 177,70 m2 ; Piętro = 190,00 m2 Powierzchnia - hala laboratorium : 268,80 m2 b). Zakres robót Szczegółowy zakres robót zawarto w załączniku do SIWZ. c). Podstawę wyceny robót stanowi dokumentacja techniczna : projekt budowlany i wykonawczy z opisem wprowadzonych zmian zaś załączone przedmiary robót (z uwzględnieniem zamian i wyłączeń) stanowią materiał pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 80 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w tym również: a) nie zalega z uiszczaniem podatków. b) nie zalega z uiszczaniem składek ZUS. 2.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż 4 mln PLN a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000 PLN. 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. wybudował co najmniej jeden nowy budynek użyteczności publicznej*) dopuszczony do użytkowania wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu o wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN brutto, poparte informacjami o wartości robót, dacie i miejscu ich wykonania oraz dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi pełne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacji sanitarnych; instalacji elektroenergetycznych; drogowej, w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) dysponuje lub będzie dysponował sprzętem technicznym w zakresie rodzaju i ilości koniecznej do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: =Aktualny odpis z właściwego rejestru =Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych =Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP =Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS =Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej =Sprawozdanie finansowe =Wykaz podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia =Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia =Wykaz wykonanych robót =Oświadczenie z art. 22 i 24 =Formularz cenowy =Kosztorysy ofertowe =Harmonogram rzeczowo - finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: (bezpatnie) www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach