Przetargi.pl
rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gimnazjum w Ryńsku (etap 2)

Gmina Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6871800 , fax. 056 6881704
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąbrzeźno
    ul. Mickiewicza 21 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6871800, fax. 056 6881704
    REGON: 00572621000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gimnazjum w Ryńsku (etap 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gimnazjum w Ryńsku (etap 2). Całość budynku wykonana zostanie w technologii tradycyjnej z dachem mansardowym, pokrytym dachówką ceramiczna karpiówką w naturalnym odcieniu jasnym ceglanym - 487 m2. Wykonać należy na obecnie istniejącym parterowym budynku nadbudowę budynku gimnazjum (trzy sale lekcyjne o powierzchni 45,7 m2, 60,1m2 i 50,0 m2, komunikacja 65,5 m2 oraz pomieszczenia towarzyszące w tym sanitariaty, klatka schodowa, szatnie o łącznej powierzchni 99,7 m2 - na parterze budynku i trzy sale lekcyjne o powierzchni 54,4 m2, 50,0 m2 i 60,53 m2, komunikacja 52,55m2, pomieszczenia towarzyszące w tym klatka schodowa i sanitariaty o łącznej powierzchni 68,2 m2 - na piętrze (poddaszu użytkowym), dodatkowo przebudowana zostanie część pomieszczeń na piętrze istniejącego budynku (zaplecze, kiosk, pokój nauczycielski). Do wykonania branże: elektryczna (instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja oświetleniowa wewnętrzna, instalacja odgromowa, instalacja gniazd wtyczkowych, ochrona od porażeń); sanitarna (przyłącze kanalizacji sanitarnej, wewnętrzna instalacja wod. kan. i centralnego ogrzewania) i zagospodarowanie terenu (utwardzone place, chodniki, miejsca parkingowe). Powierzchnia użytkowa budynku - 606,7 m2, powierzchnia zabudowy 386 m2. Zamawiający wymaga montażu parapetów wewnętrznych drewnianych lakierowanych, parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 7004. Obróbki blacharskie dachu, rynny i rury spustowe wykonać należy z blachy stalowej powlekanej w kolorze RAL 7004, na budynku zamontować należy rynny o średnicy 15 cm i rury spustowe o średnicy 12 cm. Do pomieszczeń gospodarczych na piętrze budynku (wejście na strych) zamontować należy drzwi o odporności ogniowej EI-30. 2.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wywiezienia i zutylizowania wszystkich zdemontowanych materiałów, gruzu i ziemi; 2) wykonania pomiarów instalacji elektrycznej; 3) wykonania odbiorów kominiarskich; 4) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 5) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami; 6) naprawy wszelkich uszkodzeń istniejącego budynku spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi; 7) naprawienia ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania; 8) poniesienia kosztów zużytej wody i energii elektrycznej; 9) uprzedniego informowania o pracach uciążliwych i zapewnienia bezkolizyjnego korzystania z mediów i instalacji pozostałym użytkownikom budynku; 10) uporządkowania i niwelacji terenu po zakończeniu inwestycji. 3.Szczegółowy opis robót zawierają: 1)dokumentacja projektowa; 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3)przedmiary robót(stanowiące załącznik do niniejszej siwz) - są dokumentami o charakterze wyłącznie informacyjnym i pomocniczym, z których wykonawca może ale nie musi skorzystać. 4.Zespół pałacowo - parkowy w obrębie którego realizowane będą roboty budowlane znajduje się pod nadzorem konserwatorskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 zakończone roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty polegające na budowie, rozbudowie i przebudowie budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty o wartości brutto równej i przekraczającej kwotę 1.000.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby wartość pojedynczego wykonanego zamówienia była wartością zamówienia realizowanego na 1 obiekcie budowlanym. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; b)dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zapewni udział przy realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane właściwe do przedmiotu zamówienia i przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 zakończone roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty polegające na budowie, rozbudowie i przebudowie budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej. Za roboty odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający uważa roboty o wartości brutto równej i przekraczającej kwotę 1.000.000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby wartość pojedynczego wskazanego w wykazie zamówienia była wartością zamówienia realizowanego na 1 obiekcie budowlanym. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wpisania w wykazie o którym mowa osób którymi wykonawca będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6)dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownik budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dokument potwierdzający, że kierownik budowy jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł; 8)Oświadczenie, które należy załączyć do oferty: oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku jeżeli ofertę składa konsorcjum dokumenty wymienione w poz. 11 pkt 1, 2, 3 niniejszej specyfikacji składa każdy z członków konsorcjum. Dokumenty wymienione w poz. 11 pkt 4, 5, 6, 7 mogą być złożone przez jednego z członków konsorcjum lub wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie lub pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. Oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składa odrębnie każdy z członków konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: -o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt 1- 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach