Przetargi.pl
roboty budowlane - uszczelnienie pokrycia dachowego wraz z częściowym dociepleniem budynków BTBS przy ul. T. Gackowskiego 1A i 1B w Bydgoszczy

Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3201410 , fax. 052 3201420
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Gackowskiego 1B 1B
    85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3201410, fax. 052 3201420
    REGON: 09151052300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 3 lit b Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane - uszczelnienie pokrycia dachowego wraz z częściowym dociepleniem budynków BTBS przy ul. T. Gackowskiego 1A i 1B w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia należy: 1) wykonać uzupełnienie brakujących gontów bitumicznych w pokryciu połaci dachowej budynku przy ul. Gackowskiego 1B, 2) wprowadzić granulat w pustą przestrzeń 7 daszków (zgodnie z załącznikiem fotograficznym Nr 1), 3) wykonać nowe pokrycie dachowe nad mieszkaniem Gackowskiego 1B 32, 4) poprawić mocowanie uchwytów mocujących piorunochron na budynku Gackowskiego 1B. 5) uszczelnić mocowania piorunochronu nad mieszkaniem Gackowskiego 1A 30, 6) uszczelnić dach (w celu zlikwidowania przecieku nad mieszkaniem Gackowskiego 1A 30), 7) docieplić fragment ściany budynku przy ul. Gackowskiego 1B (fragment ściany na wysokości III kondygnacji, na szerokości od dachu do nadproża okiennego kondygnacji poniżej (zgodnie z załącznikiem fotograficznym Nr 2). Ze względu na specyfikę robót, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia szczegółowego zakresu robót wraz z kosztorysem szczegółowym. Zaleca się przed złożeniem oferty wykonać wizję lokalną na budynkach. Rozliczenie wykonanych robót nastąpi zgodnie z kosztorysem powykonawczym. W ofercie należy skalkulować: 1) uzupełnienie 30m2 gontów bitumicznych na powierzchniach do 1m2, 2) wprowadzenie do siedmiu daszków granulatu na grubość 20cm (dostęp poprzez wykonanie otworu w połaci dachowej, dopuszcza się inną technologię wykonania), 3) uszczelnienie połączenia gontów z pasem blachy na długości 10mb, 4) poprawienie mocowania 30 uchwytów instalacji piorunochronów, 5) wykonanie nowego pokrycia dachowego gontami nad mieszkaniem 32 (gonty wzorem i kolorem należy dobrać do istniejących) 6) wykonanie izolacji termicznej ściany styropianem EPS 70040 Fasada grubości 10cm metodą lekką mokrą wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego kolorem i strukturą dobranego do istniejącego. W oparciu o ceny jednostkowe z formularza ofertowego, rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi kosztorysem powykonawczym. W przypadku konieczności poszerzenia zakresu robót, Wykonawca zobligowany będzie do poinformowania o tym Zamawiającego. Rozpoczęcie robót dodatkowych może nastąpić dopiero po uprzednim podpisaniu protokołu konieczności, który będzie stanowił podstawę do zwiększenia obmiarów w kosztorysie powykonawczym. Jeżeli konieczne rozszerzenie zakresu robót nie odpowiada opisowi w formularzu ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego cenę jednostkową tych robót wyliczoną według cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i robocizny publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzona oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR). Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców. Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiającego, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika Nr 3 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach