Przetargi.pl
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu”. Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan., c.o., gaz, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, elektryczne) oraz zagospodarowaniem terenu: drogami wewnętrznymi, parkingami, układem ścieżek pieszych, przebudową kolidujących sieci (wod-kan., kan. deszczowej, elektryczne, ośw. zewn., kan. teletech.) na działkach nr 192/3, 192/4, 192/5, 192/6, 192/7, 192/8, 192/9, 192/10, 192/11, 192/12 jedn ewid. 240101_4 Busko Zdroj - miasto, obręb 10 przy ulicy A. Mickiewicza 22 w Busku-Zdroju. 2.1 Roboty budowlano-instalacyjne – DOM KULTURY 2.1.1 Zagospodarowanie terenu: a) Roboty rozbiórkowe - krawężników, nawierzchni z kostki betonowej; b) Ułożenie krawężników drogowych i obrzeży; c) Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej i miejsc postojowych; d) Wykonanie części chodnika – ciągi piesze; e) Wykonanie chodnika przed wejściem głównym; f) Wzmocnienie trawników geokratą; g) Ułożenie geokraty na terenie przeznaczonym do ruchu kołowego; h) Wykonanie murów oporowych; i) Zagospodarowanie terenów zielonych; j) Zakup i montaż małej architektury ( kosze na śmieci, stojaki rowerowe, donice betonowe, tablica informacyjna, ławki). 2.1.2 Roboty budowlane związane z rozbudową, nadbudową i przebudową budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury: a) Roboty rozbiórkowe – instalacji odgromowej, pokrycia dachowego, konstrukcji dachu, orynnowania, odbicie tynków, rozebranie balustrad, rozebranie elementów betonowych, wykucie ościeżnic, demontaż wyposażenia sanitariatów, demontaż instalacji elektrycznej, wentylacji, centralnego ogrzewania; b) Roboty ziemne i przygotowawcze – wykopy pod fundamenty; c) Roboty konstrukcyjne – ławy fundamentowe, stopy fundamentowe, belki, nadproża żelbetowe, słupy żelbetowe, ściany żelbetowe, płyty żelbetowe, schody żelbetowe, montaż podkonstrukcji sceny; d) Wykonanie posadzek na gruncie; e) Roboty murowe – uzupełnianie ścian, obudowa ścian płytami gipsowo-kartonowymi, murowanie ścian z bloczków, układanie nadproży, montaż ścian kabin sanitarnych z płyt HPL; f) Wykonanie posadzek z wykładzin dywanowych, wykładzin PCV, parkietu mozaikowego, z płytek GRES, okładziny schodów z płytek; g) Izolacja i pokrycie membraną EPDM, blachą trapezową stropodachów; h) Wykonanie dachu zielonego, i) Zabudowa fosy orkiestry podestami mobilnymi – podesty ustawione w dwóch poziomych, pierwszy poziom licuje się z poziomem widowni, drugi poziom licuje się z poziomem sceny; j) Dostawa i montaż foteli w Sali koncertowej głównej, k) Dostawa i montaż foteli w Sali kinowej, l) Wykonanie sufitu podwieszanego akustycznego, m) Wykonanie okładzin ściennych - z płyt akustycznych dekoracyjnych z wełny drzewnej, n) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, o) Montaż balustrad zewnętrznych i wewnętrznych, p) Wykonanie posadzek, q) Wykonanie tynków wewnętrznych, r) Licowanie ścian płytkami, s) Malowanie tynków wewnętrznych, t) Wykonanie sufitów podwieszanych, u) Obudowa ścian płytami gipsowo-kartonowymi, v) Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi oraz płytami z wełny mineralnej, w) Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikonowej, x) Wykonanie okładzin elewacyjnych aluminiowych na podkonstrukcji systemowej, y) Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem i odbiorem UDT dźwigu osobowego i dźwigu towarowego, z) Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych – lustra wklejane w ścianę, dozowniki mydła w płynie, suszarki do rąk, pojemniki na śmieci, pojemniki na papier, pojemniki ze szczotką do WC, poręcze, lustra uchylne do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2.1.3 Instalacje wewnętrzne: a) Instalacje sanitarne,  - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,  - Wykonanie instalacji sanitarnej,  - Wykonanie instalacji wodociągowej,  - Wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej,  - Wykonanie węzła cieplnego – 2-funkcyjny węzeł cieplny CO+CWU z zasobnikowym przygotowaniem c.w.u. oraz 1-funkcyjny węzeł cieplny CT dla potrzeb wentylacji mechanicznej,  - Wykonanie kanalizacji deszczowej,  - Wykonanie przyłącza wodociągowego,  - Przebudowa istniejącego wodociągu,  - Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,  - Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej,  - Wykonanie drenażu wokół budynku, b) Instalacje elektryczne,  - stacja zasilania głównego z rozdzielnią RG,  - tablice rozdzielcze wewnętrzne,  - prace uzupełniające przy robotach montażowych rozdzielnic tablic,  - instalacja oświetlenia – podstawowego,  - oprawy awaryjne i ewakuacyjne,  - montaż czujek obecności,  - osprzęt instalacyjny,  - sieć LAN,  - kontrola CCTV,  - kontrola dostępu KD,  - instalacja R-TV SAT,  - instalacja systemu sygnalizacji pożaru,  - instalacja odgromowa,  - sieci zewnętrzne,  - sieć telefoniczna,  - przebudowa przyłącza zabezpieczenia istniejących kabli i urządzeń c) Wykonanie klimatyzacji, d) Wykonanie wentylacji, 2.2 Roboty budowlano-instalacyjne – SZKOŁA MUZYCZNA II PIĘTRO a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty konstrukcyjne; c) Roboty murowe; d) Posadzki – warstwy wykończeniowe, e) Stropodach D1, f) Stolarka okienna i drzwiowa, roboty ślusarskie, g) Tynki wewnętrzne, licowanie ścian, roboty malarskie, sufit podwieszany, zabudowa rigips, pozostałe roboty wykończeniowe, h) Roboty fundamentowe i elewacyjne, i) Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, j) Instalacje sanitarne wewnętrzne, - instalacja centralnego ogrzewania, - kanalizacja sanitarna, - instalacja wodociągowa, - klimatyzacja, - k) Elektryka, - tablice rozdzielcze wewnętrzne, - oprawy awaryjne i ewakuacyjne, - montaż czujek obecności, - osprzęt instalacyjny, - sieć LAN, - kontrola CCTV, - kontrola dostępu KD, - instalacja R-TV SAT, - instalacja systemu sygnalizacji pożaru, 2.3 Roboty budowlano-instalacyjne – INNE POMIESZCZENIA NIEZWIĄZANE Z INFRASTRUKTURĄ KULTURALNĄ a) Roboty rozbiórkowe; b) Demontaż instalacji elektrycznej, wentylacji i centralnego ogrzewania, c) Roboty konstrukcyjne, d) Roboty murowe, e) Posadzki – warstwy wykończeniowe, f) Stropodach D1, g) Stolarka okienna i drzwiowa, roboty ślusarskie, h) Balustrady zewnętrzne, i) Tynki wewnętrzne, licowanie ścian, roboty malarskie, sufit podwieszany, zabudowa Rigips, pozostałe roboty wykończeniowe, j) Roboty fundamentowe i elewacyjne, k) Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych, l) Instalacje sanitarne wewnętrzne, - instalacja centralnego ogrzewania, - kanalizacja sanitarna, - instalacja wodociągowa, - klimatyzacja, m) Elektryka. - tablice rozdzielcze wewnętrzne, - instalacja oświetlenia – podstawowego, - oprawy awaryjne i ewakuacyjne, - osprzęt instalacyjny, - instalacja systemu sygnalizacji pożaru 2.4 Pielęgnacja gwarancyjna drzew i krzewów - w ciągu 1 roku po Odbiorze Końcowym Robót tj. : 1) w zakresie pielęgnacji trawników: • w pierwszym okresie po założeniu trawnika należy stosować obfite podlewanie. Potem stosować zraszanie systematyczne. Częstotliwość i ilość uzależniona będzie od warunków pogodowych. Nie dopuszczać do zbyt długotrwałego przesuszenia podłoża. • pierwsze koszenie należy wykonać po osiągnięciu wysokości trawy 7cm. Nawożenie stosować w miarę potrzeb bogatym w azot nawozem wiosną lub wczesnym latem oraz nawozem wieloskładnikowym jesienią. Od kwietnia do końca września usuwać chwasty i systematycznie kosić. W miarę potrzeb dosiewać trawę w miejscach ubytków tą samą mieszanką z jakiej był zakładany z zastosowaniem odpowiedniej procedury opisanej powyżej. Stosować okresowe zabiegi pielęgnacyjne takie jak: aeracja, wertykulacja, wałowanie - w zależności od potrzeb. • łąkę kwietną należy kosić dwa razy w ciągu roku, w końcu kwietnia i w końcu października, po przekwitnięciu kwiatów. 2) w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów: • krzewy w ciągu pierwszego roku należy systematycznie podlewać w okresie wegetacyjnym, szczególnie podczas okresów intensywnego wzrostu, zawiązywania pąków kwiatowych i kwitnienia. Należy również zasilać nawozami NPK, w miarę potrzeb, w ilości zgodnej z instrukcją stosowanego preparatu. • odchwaszczanie gleby należy przeprowadzać regularnie (min. 5 razy na sezon), nie przekopując jednak zbyt głęboko ziemi w obrębie bryły korzeniowej, tak aby nie uszkodzić korzeni. • dwa razy do roku należy przeprowadzać cięcia formujące krzewy, mające na celu ich zagęszczenie i lepsze przyjęcie się. Po kwitnieniu należy wycinać przekwitłe kwiatostany. • przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory. • podlewanie roślin w godzinach rannych lub późnowieczornych (w miarę potrzeb), ilość wody potrzebna do jednorazowego podlewania to 5 l/m2, • pielenie podłoża, • pielęgnację korony drzewa, • zwalczanie chorób i szkodników, • regulację wiązadeł drzew, • wymianę uszkodzonych palików. • mechaniczne lub chemiczne zwalczanie szkodników (preparatami odpowiednimi do stosowania w miejscach użyteczności publicznej), • wymiana uschniętych lub zniszczonych egzemplarzy, • zabezpieczenie na zimę (dot. egzemplarzy wrażliwych na mróz), Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy. 2.5 Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Ponadto przy wycenie robót przy obu obiektach należy uwzględnić przywrócenie przylegającego terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu prac remontowych. Zabrania się składowania materiałów budowlanych oraz sprzętu na terenach zielonych. UWAGA 1 1. Zdemontowane elementy np.: okna, grzejniki, fotele, drzwi, lampy, elementy konstrukcyjne z drewna klejonego, itp. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przewiezie we wskazane miejsce, w odległości do 15 km, na swój koszt. 2. Demontaż elementów powinien być przeprowadzony w sposób umożliwiający ich ponowny montaż (dot. elementów przekazanych Zamawiającemu). 3. Wykonawca zabezpieczy elementy na czas transportu. 4. Pozostałe elementy, nie przekazane Zamawiającemu, Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 5. Protokoły z przekazania zdemontowanych elementów oraz z utylizacji należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  - projekt budowlany;  - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 4. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 7. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 8. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej przy czym jeżeli w opisanym warunku o dysponowaniu osobami zamawiający określił minimalną ilość osób należy taką ilość zapewnić podczas realizacji zamówienia. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 9. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach