Przetargi.pl
Rozbudowa monitoringu miejskiego

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323171259
  • Data zamieszczenia: 2023-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 323171259
    REGON: 276255393
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa monitoringu miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Załącznik nr 2 do SWZ. 1.2. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie usługi poprawy bezpieczeństwa publicznego, przeciwdziałania dewastacjom i sytuacjom niepożądanym polegającą na rozbudowie monitoringu miejskiego Miasta Mysłowice wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ulicy Mikołowskiej 50m przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w sposób umożliwiający niezakłóconą współpracę z istniejącym systemem z zachowaniem gwarancji jakości usługi. Środki na wykonanie przedmiotu zamówienia przeznaczone zostały z Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Dzielnicy Larysz Hajdowizna w proporcji wskazanej w Planie Funkcjonalno - Użytkowym.1.3. Realizacja umowy obejmować będzie:1.3.1. Zaprojektowanie, zakup i instalacja nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno – Użytkowym.1.3.2. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.1.3.3. Wybudowanie sieci elektrycznej dla uzupełnianych punktów kamerowych.1.3.4. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych, montażowych, wdrożeniowych, integracyjnych i analitycznych.1.3.5. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.1.3.6. Utrzymanie serwisu punktów kamerowych do dnia 31 grudnia 2023 roku.1.3.7. Przygotowanie opracowań umożliwiających aktualizację dokumentacji projektowej i technicznej w miejscach nowopowstałych punktów kamerowych.1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:1.4.1. infrastrukturę niezbędną do uruchomienia dodatkowych punktów:a) sieć teletransmisyjną,b) opis i konfigurację oprogramowania,c) procedur zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii; 1.3.2. lokalizacje kamer:a) opis miejsc lokalizacji kamer,b) obszar objęty monitoringiem,c) zastosowane analityki. 1.5. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:1.5.1. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi prawa własności do ww. na rzecz Zamawiającego – do 30 dni od daty uruchomienia monitoringu. 1.5.2. Od daty uruchomienia i przekazania w pełni wykonanego i funkcjonującego systemu monitoringu Wykonawca świadczyć będzie usługę serwisu i konserwacji nie później niż do 31 grudnia 2023 roku w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, jednokrotnego serwisu konserwacyjnego oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:- awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie lub drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,- aktualizacje oprogramowania kamer w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym,1.5.3. Zapewnienie bezpieczeństwa danych m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;1.5.4. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;1.5.5. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.1.6. Do obowiązków Wykonawcy poza wymienionymi w innych postanowieniach niniejszej umowy należy w szczególności:1.6.1. Uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz BHP, ergonomii pracy i innych, jeżeli będą wymagane przepisami prawa.1.6.2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, w tym:a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji środowiskowych (jeśli wymagane), b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji konserwatorskiej, jeśli wystąpi taka potrzeba, c) Sprawowanie nadzoru autorskiego (zwanego dalej także „nadzorem”) nad realizacją robót budowlanych w całym okresie realizacji inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansoweZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;);1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna , że Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:1.2.4.1. wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- jedną robotę lub roboty budowlane polegające na budowie lub/i rozbudowie monitoringu zewnętrznego o łącznej wartości (brutto) nie mniejszej niż 100 000 brutto PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).1.2.4.2. skieruje do realizacji zamówienia:a) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika budowy;b) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa w pkt 1.2.4.2. a) - b) w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach