Przetargi.pl
Rozbudowa monitoringu miejskiego

Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323171259
  • Data zamieszczenia: 2023-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
    Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 323171259
    REGON: 276255393
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa monitoringu miejskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1.1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie usługi poprawy bezpieczeństwa publicznego, przeciwdziałania dewastacjom i sytuacjom niepożądanym polegającą na rozbudowie monitoringu miejskiego Miasta Mysłowice wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ulicy Mikołowskiej 50m przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w sposób umożliwiający niezakłóconą współpracę z istniejącym systemem z zachowaniem gwarancji jakości usługi. Środki na wykonanie przedmiotu zamówienia przeznaczone zostały z Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Dzielnicy Larysz Hajdowizna w proporcji wskazanej w Planie Funkcjonalno - Użytkowym.1.2. Realizacja umowy obejmować będzie:1.2.1. Zaprojektowanie, zakup i instalacja nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno – Użytkowym.1.2.2. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.1.2.3. Wybudowanie sieci elektrycznej dla uzupełnianych punktów kamerowych.1.2.4. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych, montażowych, wdrożeniowych, integracyjnych i analitycznych.1.2.5. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.1.2.6. Utrzymanie serwisu punktów kamerowych do dnia 31 grudnia 2023 roku.1.2.7. Przygotowanie opracowań umożliwiających aktualizację dokumentacji projektowej i technicznej w miejscach nowopowstałych punktów kamerowych.1.3. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:1.3.1. infrastrukturę niezbędną do uruchomienia dodatkowych punktów:a) sieć teletransmisyjną,b) opis i konfigurację oprogramowania,c) procedur zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii; 1.3.2. lokalizacje kamer:a) opis miejsc lokalizacji kamer,b) obszar objęty monitoringiem,c) zastosowane analityki. 1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:1.4.1. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi prawa własności do ww. na rzecz Zamawiającego – do 30 dni od daty uruchomienia monitoringu.1.4.2. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis kamer od daty odbioru w trybie całodobowym do dnia 31 grudnia 2023 roku, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, jednokrotnego serwisu konserwacyjnego oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach: a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie lub drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę, b) aktualizacje oprogramowania kamer w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym1.4.3. Zapewnienie bezpieczeństwa danych m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;1.4.4. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;1.4.5. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.1.5. Do obowiązków Wykonawcy poza wymienionymi w innych postanowieniach niniejszej umowy należy w szczególności:1.5.1. Uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz BHP, ergonomii pracy i innych, jeżeli będą wymagane przepisami prawa.1.5.2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, w tym:a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji środowiskowych (jeśli wymagane), b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji konserwatorskiej, jeśli wystąpi taka potrzeba, c) Sprawowanie nadzoru autorskiego (zwanego dalej także „nadzorem”) nad realizacją robót budowlanych w całym okresie realizacji inwestycji1.6. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Załącznik nr 2 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach