Przetargi.pl
Rozbudowa monitoringu CCTV miasta Bielsko - Biała o 6 kamer na Osiedlu Karpackim, sieć transmisyjną i centrum obsługi w ilościach: wg projektu technicznego, przedmiaru robót oraz zestawienia materiałów i urządzeń.

Straż Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Kołłątaja 10
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 033 82-281-14, 82-281-15
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska
    ul. Kołłątaja 10 10
    43-300 Bielsko-Biała
    tel. 033 82-281-14, 82-281-15
    REGON: 07067620800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smbb.bip.wizja.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa monitoringu CCTV miasta Bielsko - Biała o 6 kamer na Osiedlu Karpackim, sieć transmisyjną i centrum obsługi w ilościach: wg projektu technicznego, przedmiaru robót oraz zestawienia materiałów i urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w sprzęt aparatury telewizji przemysłowej i telekomunikacyjnej wraz z montażem wyszczególniony w załączniku nr 5 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Zamieszczone w opisie poszczególnych elementów nazwy własne (handlowe) określają wymagane przez zamawiającego minimalne parametry techniczne, dopuszcza się składanie ofert obejmujących sprzęt skonfigurowany w oparciu o elementy pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry nie będą niższe niż elementów wskazanych w opisie specyfikacji. Zamawiający wymaga podania w ofercie parametrów technicznych sprzętu, funkcjonalności oprogramowania oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu lub oprogramowania, w przypadku oferty zawierającej sprzęt innych producentów, ale o równoważnych parametrach technicznych niż wyspecyfikowane poniżej w formie dodatkowych załączników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonania określonych działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, spełnienie warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w pkt 2 lit.b Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, spełnienie warunku - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w sposób opisany w pkt 2 lit.c; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o posiadaniu środków własnych lub zdolności kredytowej do wykonania zamówienia; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełnienie warunku - dysponują doświadczonymi pracownikami oraz osobą do kierowania tymi robotami; e) udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i użyte materiały, na okres nie krótszy niż 2 lata od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy, spełnienie warunku - złożenie oświadczenia o udzieleniu gwarancji i rękojmi; f) zapewnią serwis gwarancyjny z określeniem czasu reakcji nie dłuższym niż 4 godziny od chwili zgłoszenia awarii oraz, że zapewniają zamontowanie własnego sprzętu zastępczego na czas usunięcia awarii. spełnienie warunku - złożenie oświadczenie o udzieleniu serwisu gwarancyjnego; g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp); h) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, spełnienie warunku - złożenie oświadczenia; i) złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadane uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (w przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie w postaci referencji zamawiających lub kopii protokołów odbioru.; d) wskazanie przez wykonawcę osoby wyznaczonej do kierowania robotami ( na załączniku nr 3 do SIWZ); e) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku wykonawców działających wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) oświadczenie składa każdy ze współwykonawców. f) oświadczenia ( załącznik nr 3 do SIWZ): - o braku zaległości podatkowych na rzecz urzędu skarbowego, - o braku zaległości na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS, - o posiadaniu środków własnych lub zdolności kredytowej, - o udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia, - że zapewni serwis gwarancyjny z czasem reakcji do 4 godzin od chwili zgłoszenia awarii oraz zapewni zamontowanie własnego sprzętu zastępczego na czas usunięcia awarii, - o terminie wykonania przedmiotu zamówienia, - że wykonawca zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty, - że wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni poczynając od daty wyznaczonej jako termin składania ofert, - że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), - kogo upoważnia do kierowania robotami; - o zawartych w ofercie informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa; - o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. g) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, który jest jednocześnie wzorem jego sporządzenia. h) Szczegółowe dane techniczne oferowanych urządzeń w wypadku zastosowania sprzętu równoważnego ( innych producentów) niż podane w złączniku nr 5 do SIWZ i) do oferty należy dołączyć również potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie: o nadania NIP, o nadania REGON. j) Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie - oryginał) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy załączyć mają do oferty wg formuły: spełnia/ nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawca przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została potwierdzona pisemnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smbb.bip.wizja.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną