Przetargi.pl
dostawy przetworzonych warzyw i owoców oraz warzyw i owoców mrożonych przez okres 12 miesięcy

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 094 3662424 , fax. 094 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój
    tel. 094 3662424, fax. 094 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy przetworzonych warzyw i owoców oraz warzyw i owoców mrożonych przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony z zachowaniem procedur zamówienia powyżej 14 000 EURO a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058 z późn. zm.) na dostawy przetworzonych warzyw i owoców oraz warzyw i owoców mrożonych przez okres 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1.1. Na wykonanie zadania numer 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1 000,00 złotych ( słownie : jeden tysiąc złotych). 1.2. Na wykonanie zadania numer 2 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 500,00 złotych ( słownie : pięćset złotych). 1.3. Na wykonanie zadania numer 3 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 500,00 złotych ( słownie : pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 14 października 2009r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu - dotyczy zadania numer 1 i zadania numer 2 :. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. Posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej, zgodnego z przedmiotem zamówienia, wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.2.3. W stosunku do Wykonawcy wydana została pozytywna decyzja przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 1.2.4. Wykonawca ma wdrożony system HACCP. 1.2.5. Wniesienie wymaganego wadium. ( zadanie nr 1 - 1 000,00 złotych, zadanie nr 2 - 500,00 złotych, zadanie nr 3 - 500,00 złotych ). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ( dotyczy zadania nr 1 , zadania nr 2, zadania numer 3 ). 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów - dotyczy zadania numer 1 , zadania numer 2, zadania numer 3 : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.3. Decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 1.4. Zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony , że Wykonawca ma wdrożony system HACCP. 1.5. Dowód wniesienia wadium ( zadanie nr 1 - 1 000,00 złotych, zadanie nr 2 - 500,00 złotych, zadanie nr 3 - 500,00 złotych ). 2. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia - dotyczy zadania numer 1, zadania numer 2, zadania numer 3 : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach