Przetargi.pl
„Rozbudowa (modernizacja) Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z doposażeniem na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Suwałkach w miejscowości Zielone Kamedulskie, ul. Raczkowska 150A”

"Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 665 213 , fax. 875 665 213
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o.
    ul. Sejneńska 82
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 665 213, fax. 875 665 213
    REGON: 20068090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgo.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa (modernizacja) Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z doposażeniem na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Suwałkach w miejscowości Zielone Kamedulskie, ul. Raczkowska 150A”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej, wybudowanie i wyposażenie obiektów dla zadania pn.: „Rozbudowa (modernizacja) Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z doposażeniem na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Suwałkach w miejscowości Zielone Kamedulskie, ul. Raczkowska 150A”. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy, (dalej zwany PFU) dla przedmiotowego zadania. Zgodnie z PFU w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1. Opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: a) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994, wraz z późniejszymi zmianami. b) Projekty branżowe i inne opracowania wymagane dla uzyskania Pozwolenia na Budowę, c) Dokumentacje wykonawcze dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Projekty techniczne wykonawcze sporządzone będą oddzielnie dla każdego obiektu budowlanego. d) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń międzyobiektowych, e) Projekt rozruchu obiektów technologicznych, f) Instrukcje eksploatacji obiektów technologicznych. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Budowlanego. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Inżyniera. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Inżyniera, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że Dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań Kontraktu. W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektów technologicznych do Prób Eksploatacyjnych. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Inżyniera nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu. 2. Zaprojektuje i wykona: a) Ogrodzenie terenu PSZOK wraz z bramą wjazdową, b) Posadowienie wagi najazdowej, c) Budynek administracyjno-socjalny w technologii kontenerowej o powierzchni nie mniejszej niż 15,41 m2, d) Modernizację istniejącego budynku wagowni o powierzchni 36,00 m2 do potrzeb napraw przedmiotów użytkowych, e) Budynek kontenerowy do potrzeb prezentacji naprawionych przedmiotów i przekazywania ich innym osobom o powierzchni nie mniejszej niż 44,14 m2, f) Budynek do prowadzenia zajęć szkoleniowo-warsztatowych dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 135,00 m2, g) Wiatę technologiczną do zbierania odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 103,45 m2, h) Boksy technologiczne do kompletacji dostaw wysokotonażowych zebranych odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 261,60 m2, i) Rozbudowę wewnętrznych dróg łączących poszczególne obiekty, parkingi i chodniki, j) Zieleń dekoracyjną, k) Przyłącza elektroenergetyczne oraz przyłącza telekomunikacyjne, l) Przyłącza i sieci sanitarne. 3. Dostarczy następujący sprzęt technologiczny: a) 1 wagę samochodową najazdową; b) 1 rębak do gałęzi, c) 1 wózek podnośnikowy ręczny, d) 1 wózek paletowy z wagą, e) 10 palet plastikowych, f) 1 kontener metalowy typu EKO-SKŁAD do zbierania odpadów niebezpiecznych z wyposażeniem: - 1 pojemnik na akumulatory, - 1 pojemnik na zużyte źródła światła, - 1 pojemnik na zużyte baterie, - 1 pojemnik na przeterminowane lekarstwa, - 12 beczek atestowanych z odejmowanym wiekiem na odpady niebezpieczne, - 1 waga legalizowana do 100 kg, g) 50 zasobników typu BIG-BAG, h) 3 kontenery typu ABROLL o pojemności nie mniejszej niż 36,90 m3, i) 6 kontenerów typu ABROLL o pojemności nie mniejszej niż 10,20 m3, j) 6 pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów do zbierania odpadów lub przedmiotów do przekazania innym osobom. 4. Dostarczy następujący sprzęt techniczny do prowadzenia napraw przedmiotów i ich prezentacji: a) 10 regałów magazynowych ogólnego przeznaczenia, b) 10 regałów na tekstylia, c) 20 europejskich skrzynio palet przemysłowych, d) 10 europalet pełnych, e) 10 europalet tłoczonych, f) 2 stoły warsztatowe, g) 2 wózki narzędziowe, h) 3 komplety narzędzi ręcznych, i) 2 wiertarko-wkrętarki akumulatorowe, j) 1 wiertarka udarowa, k) 1 nożyce elektryczne, l) 1 szlifierka prosta, m) 1 szlifierka kątowa, n) 1 piła do metalu, o) 2 odkurzacze przemysłowe, p) 2 pistolety do klejenia, q) 1 opalarka, r) 1 półautomat spawalniczy MIG/MAG. 5. Dostarczy następujący sprzęt do prowadzenia zajęć szkoleniowo-warsztatowych dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych: a) zestaw głośnikowy, b) 1 wzmacniacz mocy, c) 1 odtwarzacz CD, d) 1 amplituner, e) 1 korektor graficzny, f) 1 statyw kolumnowy, g) 1 mikrofon dynamiczny, h) 1 telewizor LCD, i) 1 nagrywarka DVD, j) 1 zestaw przewodów mikrofonowych, kolumnowych, k) 1 projektor multimedialny, l) 1 ekran do projekcji przedniej, m) 1 zestaw komputerowy pełniący funkcję serwera wraz z oprogramowaniem, n) 5 zestawów komputerów do pracy sieciowej wraz z oprogramowaniem, o) 1 urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) do druku kolorowego, p) 1 drukarka sieciowa laserowa (czarno-biała), q) 6 monitorów LCD, r) 1 zestaw okablowania sieciowego, s) 1 modem, t) 1 router, u) 35 krzeseł konferencyjnych, v) 6 foteli obrotowych dostosowanych do pracy przy komputerze, w) 6 biurek komputerowych, x) 4 szafy biurowe zamykane, y) 6 szaf biurowych otwartych, z) 11 stołów do prac w grupach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, Banku PEKAO S.A. Oddział w Suwałkach nr 57 1240 3363 1111 0010 4404 5992 w terminie do dnia 30.06.2020 r. do godz. 1000 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Suwałkach, ul. Raczkowska 150A, przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach