Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (086) 2162476 , fax. (086) 2166496
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
ul. Stawiskowska 53 53
18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. (086) 2162476, fax. (086) 2166496
REGON: 00054229600017 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpiatnica.doc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej na terenie wsi Drożęcin-Lubiejewo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej na terenie gruntów wsi Drożęcin-Lubiejewo, na odcinku długości 1794,7 m. Zakres rozbudowy obejmuje roboty w następującym zakresie: 1) ułożenie sieci wodociągowej wykonanej z rur PVC PN 10 ? 90 mm na długości 1794,70 m, 2) montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych ? 80 mm wraz z całym osprzętem niezbędnym do prawidłowego ich funkcjonowania w ilości 2 kompletów, 3) montaż armatury przewidzianej w projekcie budowlanym i przedmiarze robót niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wybudowanego odcinka sieci wodociągowej, 4) wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją oraz niezbędnymi uzgodnieniami, próbami i badaniami, oraz innych prac towarzyszących wymaganych do właściwego funkcjonowania sieci wodociągowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winień wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) oferowane prze nich roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, c) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, f) Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy. a) Niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, f) Który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, g) Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) Nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty. 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) kserokopia uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej w ilości nie mniejszej niż 1 osoba, b) kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w ilości nie mniejszej niż 1 osoba, 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty. 1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpiatnica.doc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami na terenie miasta Suwałk - część I
Dodano: 2016-07-15 - BUDOWIE KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZEPOMPOWNIĄ ŚCIEKÓW W UL. ORZECHOWEJ W GRABÓWCE
Dodano: 2016-06-23 - Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii
Dodano: 2016-06-10 - Rozbudowa linii kanalizacji sanitarnej w ul. Kresowej
Dodano: 2016-05-31 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach 11 Listopada, Miłkowskiego, Letniej i Armii Krajowej w Siemiatyczach
Dodano: 2016-05-24 - Rozbudowa linii kanalizacji sanitarnej i linii wodociągowej w ul. M. Konopnickiej i ul. bez nazwy nr działek 4278, 4279, 4280
Dodano: 2016-05-17 - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZEPOMPOWNIĄ ŚCIEKÓW W UL. ORZECHOWEJ W GRABÓWCE
Dodano: 2016-04-28 - Rozbudowa sieci wodociągowej - spinka wodociągowa na odcinku Juchnowiec Kościelny - Lewickie
Dodano: 2016-04-08 - Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - część II
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Zadanie nr 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Złotniki Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii Zadanie nr 3: Rozbudowa sieci wodociągowej w kolonii Tryczówka, kolonia Dorożki, kolonia Pańki
Dodano: 2015-10-02