Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2012-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Władysławowo i Chrzanówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo na odcinku W1-W4, W2-HP8, W3-W7, W6-HP9 z rur PE 90 o dł. 203,5 m, rur PE 110 o dł. 84,5 m i rur PE 160 o dł. 716,0 m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) roboty montażowe sieci wodociągowej. Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110, PE160 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Władysławowo na odcinku W10-HP22, W12-HP21, W13-HP24-HP25a z rur PE 90 o dł. 1,5 m i rur PE 110 o dł. 533,5 m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) roboty montażowe sieci wodociągowej. Uwaga: Sieć wodociągowa wykonana będzie w części zgodnie z załączonym przedmiarem. W opracowanej przez Biuro Projektów JM, Dariusz Machowski dokumentacji projektowej zaprojektowano sieć wodociągową z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110 (klasy PN16, SDR11) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa sferoidalnego PN16 Zamawiający akceptuje jako rozwiązanie zamienne wykonanie projektowanej sieci wodociągowej z następujących materiałów: - z rur PE90, PE110 (klasy PN10, SDR17) - z kształtek i armatury wodociągowej z żeliwa szarego PN10 W związku z powyższym wykonawcy składający ofertę do przetargu mogą wycenić projektowaną sieć wodociągową w oparciu o rury, armaturę (zasuwy, hydranty) i kształtki (trójniki, zwężki itp.) klasy PN10 3) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Władysławowo na odcinku S1istn-S20, S9-S22, S11-S23, S18-S27, S28-S36, S37-S42, S2istn-S48, S49-S55, S3istn-S62, S63-S64 z rur PVC-U200 z wydłużonym kielichem o długości 2011,5m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) odwadnianie wykopów, c) roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej. 4) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chrzanówek na odcinku S1istn.-S7 z rur PVC-U200 z wydłużonym kielichem o dł. 144,0 m Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne + obudowy wykopów, b) roboty montażowe sieci kanalizacji sanitarnej c) roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe nawierzchni dróg na odcinkach budowy sieci kanalizacji sanitarnej d) odtworzenie istniejących warstw drogi po przekopach pod sieć kanalizacji sanitarnej na odcinku o istniejącej nawierzchni bitumicznej W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 7a, 7b Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 8a, 8b Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 9a, 9b, 9c, 9d Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez zamawiającego (w ramach nadzoru autorskiego), który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach