Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zygmuntowo

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zygmuntowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzi wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami i pompowniami szczegółowo opisanych w dokumentacji projektowej: SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI I PRZEPOMPOWNIAMI W MIEJSCOWOŚCI ZYGMUNTOWO Sieć - długość sieci 1538 m w tym sieć grawitacyjna i sieć tłoczna na odcinkach: S22-S28, S32-S36, P1-S39-S46, S46-S52, S1-S53-S55, S25-S59, PD2-S60-S63, S49-W49, S52-W53, PD2-S59 (tłoczny). Przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zygmuntowo (zlokalizowane na odcinkach od sieci k.s. do granic działek odbiorców usług) na odcinkach S8-granica działki, S23-gr. dz., S24-gr. dz., S25-gr. dz., S27-gr. dz., S28-gr. dz., S32-gr. dz., S33-gr. dz., S35-gr. dz., S36-gr. dz., S44-W48, W49-gr. dz., W53-W54-gr. dz., S61-gr. dz. nr48/1, S61-gr. dz. nr 26, S62-gr. dz., S63-gr. dz. Przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniami do instalacji domowych w miejscowości Zygmuntowo (zlokalizowane na terenie działek odbiorców usług) na odcinkach: granica działki-W8-W9, gr. dz.-W34, gr. dz.-W35-bud., gr. dz.-W40, gr. dz.-W41-bud, gr. dz.-W42, gr. dz.-W43, S41-W46-W47-pkt.C, W48-bud., S45-bud., W49-W50-bud., gr. dz. nr 155/1-bud., S50-W51-bud., S51-W52-bud., gr. dz.-W55, S55-W56-bud., gr. dz.-W59-bud., gr. dz.-W60-W61-bud., gr. dz.-W62, gr. dz.-W63-bud. W celu przepompowania ścieków sanitarnych z budynków zlokalizowanych na działkach nr ew. 48/1, 26, 25 i 23 w miejscowości Zygmuntowo zaprojektowano przepompownię ścieków ?1200typu PRESSKAN wyposażoną w pompy typu 1 1/4 -NP.-16-5-01 (2 szt.) i automatykę sterującą. Założono pracę jednej pompy. Drugą pompę dobrano jako rezerwową. Pompy pracować będą naprzemiennie. Zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową - Kosztorysy ofertowe (przedmiary robót) - stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ, Wszystkie w/w roboty zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową: - przedmiary robót - stanowiące załącznik Nr 7 do SIWZ, - projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia.: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 38, poz. 455); 2) zapewnienie wideoinspekcji sieci kanalizacji sanitarnej, 3) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 4) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) zajęcie pasa drogowego; b) związane z realizacja robót w pobliżu budowanych urządzeń wymagające stosownych decyzji; c) inne - niezbędne przy realizacji zadania. 5) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 6) odtworzenie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego, w tym m.in. - uzupełnienie i należyte wykonanie podbudowy, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, - odtworzenie pozostałych nawierzchni w miejscu wykonywania sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych; 7) uporządkowanie terenu po budowie; 8) wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. Projekty budowlane stanowiące załączniki do SIWZ obejmują wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy i przepompowni w większym zakresie aniżeli w przedmiotowym zamówieniu. Należy zapoznać się z przedmiarami i pozostałą dokumentacją określającą precyzyjnie zakres zamówienia. 2. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r. poz. 1655 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy zł) 2. Forma wadium 2.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2. gwarancjach bankowych, 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 ze zm.). Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, ww. forma lub formy wadium muszą zostać wniesione 2.5. w pieniądzu 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Glinojecku oddział Opinogóra Nr: 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070, lub gotówką bezpośrednio w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Kwota wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Części VI od pkt. 28.1. do pkt. 28.5. SIWZ kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub również dołączyć do oferty. 3.3. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3.4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z treścią art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1, 1a, 2, 3, 4 ustawy. 5. Utrata wadium 5.1. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach i na zasadach określonych w art. 46 ust 4a, 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1.1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.1.2.2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 1.1.2.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.1.2.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.3. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 1.2. Opis sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.2.1. Spełnienie warunków opisanych wyżej w punkcie 10 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa niżej w p 11 SIWZ. 1.2.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 1.2.3. Z treści oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki. 1.2.4. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ: 1.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 1.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 1.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.2.7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać przynajmniej jedno zrealizowane zamówienie na wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 1538 mb i o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 1.2.8. Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ ze wskazaniem osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do nadzorowania robót i prowadzenia dziennika budowy. 1.3. Kosztorys/y ofertowy/e sporządzony/e dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanych przedmiarach stanowiących załącznik/i Nr 7 do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach