Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Miłoradzu oraz budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w części miejscowości Kończewice w gminie wiejskiej Miłoradz

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
  • Data zamieszczenia: 2013-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/miloradz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Miłoradzu oraz budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w części miejscowości Kończewice w gminie wiejskiej Miłoradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa oczyszczalni ścieków w Miłoradzu, o docelowej wydajności Qd=500m3 d oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią, oraz budowę sieci wodociągowej. Sieć kanalizacji sanitarnej oraz sieć wodociągowa zlokalizowana jest w sołectwie Kończewice w gminie wiejskiej Miłoradz. Oczyszczalnia ścieków obsługiwać będzie docelowo 4 tys. 260 mieszkańców podłączonych do kanalizacji sanitarnej oraz przyjmować będzie ścieki dowożone od 660 mieszkańców. W ramach projektu przewiduje się: a)Wykonanie reaktora biologicznego b)Wykonanie budynku technicznego c)Wykonanie zbiornika magazynowego osadu nadmiernego, d)Wykonanie zbiornika pompowni ścieków surowych (modernizacja) e)Wykonanie studni pomiarowej ścieków oczyszczonych f)Wykonanie stacji zlewczej g)Wykonanie tacy najazdowej i separatora ścieków h)Wykonanie schodów wraz z barierką przy reaktorze i)Wykonanie zbiornika retencyjnego wód deszczowych j)Rozebranie wiaty stalowej k)Wykonanie budynku obsługi i odwodnienia osadu (adaptacja) l)Przebudowa ogrodzenia m)Wyposażenie eksploatacyjne oczyszczalni ścieków n)Prace drogowe, wykonanie ciągów pieszych o)Wykonanie przyłączy wodociągowych p)Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej technologiczne między obiektowe q)Wykonanie instalacji sanitarnych budynku technicznego r)Wykonanie zasilania elektroenergetycznego, linii oświetleniowej i monitoringu s)Wykonanie instalacji elektrycznej budynku technicznego, t)wykonanie robót wykończeniowych, u)budowa sieci kanalizacji sanitarnej v)budowa sieci wodociągowej, w)wykonanie przepompowni. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem, które stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie prób szczelności sieci i zbiorników, pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych - wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków na bazie ścieków dopływających min. ze wszystkich posesji z terenu gminy - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter informacyjny. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację części projektu zgodnie z podanym zakresem. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie urządzenia nowe, nie starsze niż z 2013 r. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. UWAGA: Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i mogą być traktowane tylko jako materiał pomocniczy. Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, gdzie wbudowane zostały zaproponowane zamienniki. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. Wykonawca udzieli na wykonane roboty gwarancji na okres 36 m-cy oraz 36 m-cy rękojmi na wykonane roboty licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego a na zamontowane urządzenia według gwarancji producenta, nie krócej niż 12 m-cy. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej i przedmiarów, jak również nie ujęte w dokumentacji a niezbędne do wykonania zadania, tj: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, rozruch, badania parametrów i jakości ścieków, jak również wszelkie opłaty związane z odbiorem robót. Wszelkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest, świadectwo dopuszczenia, wymagane przez odpowiednie instytucje, zezwalające na stosowanie w budownictwie. Dokumenty te należy przedstawić Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/miloradz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach