Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działkach o numerach 485 i 486/2 w Puchaczowie

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działkach o numerach 485 i 486/2 w Puchaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na działkach o numerach 485 i 486/2 w Puchaczowie ul. Skoczylasa 83 a gmina Puchaczów w technologii BIOGEST do przepustowości Q = 500 m3/dobę wraz z instalacjami, przyłączami zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem technologicznym. Rozbudowa oczyszczalni obejmuje rozbudowę oczyszczalni w zmienionym układzie technologicznym, której zadaniem będzie dostosowanie parametrów ścieków wprowadzanych do odbiornika zgodnie aktualnie z obowiązującymi przepisami. Projektuje się zagospodarowanie terenu oczyszczalni i sieci towarzyszących następującymi obiektami technicznymi i technologicznymi: - automatyczną stację zlewną nieczystości płynnych, - likwidacje istniejącego ciągu ścieków dowożonych (studzienka zrzutowa i komora magazynowania), - modernizację kraty koszowej rzadkiej i przepompowni ścieków surowych, - likwidacje istniejącego piaskownika z przepływem pionowym i separatora piasku, - budowa wiaty z urządzeniem do mechanicznego oczyszczalnia ścieków firmy HUBER i pomieszczeniem odbioru piasku i skratek, - zaadaptowanie do innych celów reaktora BIOBLOK PS 200 tj. istniejącej komory napowietrzania i odgazowania na komorę retencyjną, istniejącej komory stabilizacji na komorę rozdziału ścieków i osadów, zmianę funkcji osadników wtórnych na zagęszczacze grawitacyjne, - zmianę przeznaczenia pomieszczenia, w którym stoją dmuchawy na funkcję magazynowe, - budowa reaktora SBR, - budowa budynku mechanicznego odwadniania osadów ściekowych, - budowa budynku odbioru osadu zagęszczonego, - instalację zbiornika tlenku wapnia przeznaczonego do higienizacji osadu, - budowie zadaszenia w sąsiedztwie reaktora SBR przeznaczonego do składowania odwodnionego osadu, - modernizacja dyspozytorni oczyszczalni ścieków w budynku biurowym, - instalację agregatu prądotwórczego, - budowie komory przepływomierza ultradźwiękowego i wylotu ścieków oczyszczonych do odbiornika, - budowa nowych przewodów międzyobiektowych i budynku garażowego, - likwidacja poletek osadowych, - budowa dróg dojazdowych i placów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej siwz. 2.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym: - zagospodarowania terenu rozbudowy oczyszczalni ścieków, - układu komunikacji, - sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie oczyszczalni ścieków, - sieci elektrycznych na terenie oczyszczalni ścieków, - architektonicznym obiektów oczyszczalni ścieków, - konstrukcyjny obiektów oczyszczalni ścieków, - technologiczny obiektów oczyszczalni ścieków obiektów oczyszczalni ścieków i sieci technologicznych, - instalacji sanitarnych obiektów oczyszczalni ścieków, - instalacji elektrycznych obiektów oczyszczalni ścieków, - architektoniczny budynku magazynowo - składowego, - konstrukcyjny budynku magazynowo - składowego, - instalacji wod - kan. w budynku magazynowo - składowego, - instalacji elektrycznych w budynku magazynowo - składowego - informacja BIOZ część budowlana, - informacja BIOZ część technologiczna, - informacja BIOZ część sanitarna, - informacja BIOZ część elektryczna, - informacja BIOZ część rozbudowy dróg, chodników i parkingów. 2.2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z przedmiarem: - rozbudowa oczyszczalni ścieków - ogrodzenie, - rozbudowa oczyszczalni ścieków - sieci elektryczne na terenie oczyszczalni ścieków, - obiekty oczyszczalni ścieków - instalacje sanitarne, - rozbudowa oczyszczalni ścieków - kanalizacja grawitacyjna na terenie oczyszczalni ścieków w Puchaczowie , - budynek magazynowo - składowy - instalacje wod. - kan. - rozbudowa oczyszczalni ścieków w Puchaczowie budynek magazynowo - składowy - branża budowlana, - rozbudowa oczyszczalni ścieków - sieć wodociągowa na terenie oczyszczalni ścieków w Puchaczowie, - rozbudowa oczyszczalni ścieków -branża budowlana, - budynek magazynowo - składowy - instalacje elektryczne, - instalacje elektryczne w budynkach kubaturowych, - oczyszczalnia ścieków - roboty drogowe, - rozbudowa oczyszczalni ścieków - branża technologiczna. 2.3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych: - rozbudowa oczyszczalni ścieków - branża budowlana, - robót ziemnych i drogowych + bioz przy rozbudowie oczyszczalni ścieków, - rozbudowa oczyszczalni ścieków część elektryczna, - branża technologiczna, - branża sanitarna 2.4.Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania: - przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, - obsługę geodezyjną prowadzonych robót, - Inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą, - przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu oraz dokonanie przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi urządzeń, - wykonaniu wszystkich badań, prób, sprawdzeń podanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - wykonanie w/w czynności należy ująć w cenie oferty. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45252100-9 - roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczalni ścieków 45252127-4 - roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45252130-8 - wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45252200-0 - wyposażenie oczyszczalni ścieków 45311200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232460-4 - roboty sanitarne 45233140-2 - roboty drogowe 45331210-1 - instalowanie wentylacji 4. Roboty powinny być wykonane zgodnie z w/w projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, oraz do oddania wykonanego przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu na warunkach określonych umową. 5.W przypadku ewentualnych wątpliwości należy zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej siwz. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łęcznej nr konta 80869300060000017220060015. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22 sekretariat pokój nr 6 przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1.gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2.okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1.poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2.poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym wspólną ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w tym dotyczące: 1.1 posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia w tym wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 3 robót w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków przepustowości powyżej Q = 300 m3/dobę w tym jedna powyżej 500 m3 i o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto każda. 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1.3.1. dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, d) drogowej (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, a także posiadającymi aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 3. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: 3.1.w zakresie warunków określonych w pkt. 1.2. przedłożą wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 roboty w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków przepustowości powyżej Q = 300 m3/dobę w tym jedna oczyszczalnia ścieków powyżej 500 m3 i o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto każda (wg załącznika nr 4), 3.2. W zakresie warunku określonego w pkt. 1.3.1. przedłożą właściwe uprawienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, d) drogowej - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, a także posiadającymi aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania o oceny. 6.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 11) 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2) dotyczące: 1.2.1 posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.2 posiadania wiedzy i doświadczenia 1.2.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.2.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy. 3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz osób do kierowania robotami budowlanymi, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według zał nr 9) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o potrzebie dysponowania tymi osobami. 3.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na wykonaniu w każdej z robót co najmniej min 3 robót w zakresie przebudowy, rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków przepustowości powyżej Q = 300 m3/dobę w tym jedna oczyszczalnia ścieków powyżej 500 m3 i o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3.3. Właściwe uprawienia budowlane do kierowania robotami dla osób w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, d) drogowej - minimum 1 osoba z doświadczeniem min. 5 lat liczonym od daty uzyskania uprawnień, a także posiadającymi aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum wykaz robót warunek określony w pkt 3.2. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu. 6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Dokument, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie, wymagane w pkt 6.2.1 winien złożyć każdy wykonawca. 6.6.2.Oświadczenia określone w pkt 1.1.i 1.2, dokumenty wymagane w pkt 3.1.-3.3 oraz dokumenty o których mowa w pkt 4 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 9 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci -za zgodność z oryginałem. 10 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących wykonawcy winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 11. W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 4, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 12 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach