Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowni polegająca na dostawie macierzy dyskowej wraz z dyskami, jej instalacji i integracji z funkcjonującym systemem.

Polskie Laboratorium Antydopingowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-982 Warszawa, Trylogii
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225699930, +48225699937 , fax. +48225699933
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Laboratorium Antydopingowe
    Trylogii 2/16
    01-982 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225699930, +48225699937, fax. +48225699933
    REGON: 38217797500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.antydopinglab.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącej infrastruktury serwerowni polegająca na dostawie macierzy dyskowej wraz z dyskami, jej instalacji i integracji z funkcjonującym systemem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej wraz z dyskami, jej instalacja i integracja z funkcjonującym systemem na potrzeby Polskiego Laboratorium Antydopingowego. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie z wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ i załącznikami oraz ewentualnymi informacjami dla Wykonawców. 4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2020), wolny od wad prawnych i fizycznych oraz zgodny z normami i wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce. Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu i materiały wykorzystane przy pracach montażowych będą pochodziły bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji. 6. Parametry zamieszczone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są wartościami minimalnymi, każdy przedmiot zamówienia o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 29 uPzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego, przez który należy rozumieć przedmiot o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w tym samym zakresie co przedmiot określony w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający uzna za normę równoważną taką, która potwierdzi minimalne parametry określone w normie wymaganej przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca ma obowiązek wykazania spełnienia przez przedmiot zamówienia wymagań Zamawiającego poprzez porównanie parametrów oferowanego przedmiotu z parametrami przedmiotu zamówienia. 8. Wymaga się, aby po zainstalowaniu przedmiot zamówienia był gotowy do pracy (bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30234100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin otwarcia ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2000 Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 10 1130 1017 0020 1526 8620 0004 z zaznaczeniem: „Wadium w przetargu na rozbudowę istniejącej infrastruktury serwerowni polegająca na dostawie macierzy dyskowej wraz z dyskami, jej instalacji i integracji z funkcjonującym systemem. Nr postępowania PLAD.5.2020.PN.ET”. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2) – 5) winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość poręczanej lub gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności poręczenia lub gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego (wystąpienie, wniosek, wezwanie) w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów Ustawy. Dowód wniesienia ww. wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 8. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a) ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). 3. Oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania). 4. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik (w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy). 5. Oryginał dokumentu potwierdzający fakt wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu (np. gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa). 6. W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnicy przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 uPzp Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 7. Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj.: 1) wykazu potwierdzającego spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) w sposób należyty i zgodnie z przepisami wykonał minimum 3 (trzy) dostawy i usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia określonemu w SIWZ, z których każda miała wartość co najmniej 50 000,00 złotych brutto (w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi według średniego kursu ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu zawarcia umowy) – Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach