Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie dodatkowych licencji oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz SZCZEGÓŁOWYM OPISEM WYMAGANYCH FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest: a. Dostawa i wdrożenie dodatkowych licencji oprogramowania zintegrowanego systemu informatycznego (część administracyjna) będącego rozbudową istniejącego systemu informatycznego zgodnie z wyszczególnieniem w dalszej części postępowania. b. Usługi wdrożeniowe oraz wsparcie nad systemem i pracownikami do momentu pełnego uruchomienia systemu, usuwanie na bieżąco błędów oprogramowania, obsługa bieżącej kontroli oddanego do użytkowania systemu. c. Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Pozycja Ilość Jednostka WYKAZ LICENCJI DO DOSTARCZENIA: Moduł Finansowo-Księgowy 2 Stanowisko Moduł Ewidencja Środków Majątkowych 1 Stanowisko Moduł Kadrowo-Płacowy (Zarządzanie Zasobami Ludzkim) 5 Stanowisko Moduł Kadrowo-Płacowy Dodatkowe - Grafiki Czasu Pracy Personelu Medycznego 20 Stanowisko Moduł Gospodarka Materiałowa i Zaopatrzenie 1 Stanowisko WDROŻENIE . Wdrożenia oprogramowania poniżej wymienionych modułów spełniających funkcjonalność określoną w Załączniku Nr 2 SZCZEGÓŁOWY OPIS WYMAGANYCH FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU: -Moduł Finansowo-Księgowy -Moduł Ewidencja Środków Majątkowych -Moduł Ewidencji Środków Majątkowych - Źródła Finasowania -Moduł Kadrowo-Płacowy (Zarządzanie Zasobami Ludzkim) -Moduł Kadrowo-Płacowy Dodatkowe - Grafiki Czasu Pracy Personelu Medycznego -Moduł Kadrowo-Płacowy Dodatkowe - Obsługa Pożyczek -Moduł Kadrowo-Płacowy - Obsługa e-deklaracji do Urzędu Skarbowego -Moduł Gospodarka Materiałowa i Zaopatrzenie -Moduł Finanse-Księgowość- Koszty -Moduł Finanse-Księgowość - Planowanie i Budżetowanie w podmiocie powstałym z połączenia CSKUM i CKD UM SK im. WAM - CSW w Łodzi, zwanym dalej CKD. Realizacja zamówienia nastąpi w budynku A-1 CKD przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi. Powyższe oprogramowanie objęte jest nadzorem autorskim producenta, po stronie Wykonawcy leży zapewnienie, że w złożonej ofercie, Wykonawca uwzględnił koszt związany z pozyskaniem informacji na temat istnienia technicznych możliwości doprowadzenia do fizycznego połączenia (integracji) systemu działającego u Zamawiającego (KS-SOMED) z powyższymi modułami oferowanymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszty pozyskania wiedzy i niezbędnej dokumentacji lub i licencji dotyczącej działającego u Zamawiającego systemu HIS, w celu przygotowania oferowanych modułów do podłączenia ich do systemu HIS Zamawiającego. Wykonawca winien również uwzględnić koszty fizycznego podłączenia modułów do systemu HIS Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić oświadczenie w powyższej sprawie do oferty - załącznik nr 11. d. Świadczenie usług wsparcia technicznego tj. aktualizacji oprogramowania poprzez bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, a które system wykorzystuje lub na których opiera swoje założenia funkcjonalne. Ponadto bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu, obsługa bieżącej kontroli oddanego do użytkowania systemu, wprowadzanie zmian do dokumentacji oraz udzielanie konsultacji. 1. Oferowane moduły muszą być w pełni zintegrowane z obecnie użytkowanym oprogramowaniem i muszą pracować na tych samych danych (umieszczone w jednej bazie danych) co obecne oprogramowanie. 2. Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje do potrzeb Zamawiającego moduły i funkcje zgodnie z niniejszym SIWZ, oraz będzie świadczył usługi serwisu szczegółowo określone w dalszej części SIWZ. 3. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu 4. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność przez okres wsparcia technicznego (usługa wsparcia opisana w ppkt. e) tj. min. 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres min. 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, ciągłą adaptację do wymogów prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji oraz udzielanie konsultacji. 5. Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. 6. W okresie wsparcia technicznego Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego umożliwiającymi bieżącą eksploatację zintegrowanego systemu informatycznego. 7. Po upływie okresu wsparcia technicznego Wykonawca zobowiązuje się na dalsze świadczenie usług nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującym cennikiem po każdorazowej akceptacji Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż cena rocznego wsparcia nie może być większa niż 20% wartości cennikowej licencji. 1. Wykonawca w ramach dostawy skonfiguruje i wdroży do potrzeb Zamawiającego poniżej wymienione moduły spełniające funkcjonalność określoną w Załączniku Nr 2: -Moduł Finansowo-Księgowy -Moduł Ewidencja Środków Majątkowych -Moduł Ewidencji Środków Majątkowych - Źródła Finasowania -Moduł Kadrowo-Płacowy (Zarządzanie Zasobami Ludzkim) -Moduł Kadrowo-Płacowy Dodatkowe - Grafiki Czasu Pracy Personelu Medycznego -Moduł Kadrowo-Płacowy Dodatkowe - Obsługa Pożyczek -Moduł Kadrowo-Płacowy - Obsługa e-deklaracji do Urzędu Skarbowego -Moduł Gospodarka Materiałowa i Zaopatrzenie -Moduł Finanse-Księgowość- Koszty -Moduł Finanse-Księgowość - Planowanie i Budżetowanie w podmiocie powstałym z połączenia Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 i Centrum Kliniczno-Dydaktycznym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 zwanym dalej CKD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na całość zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy)- zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w terminie do dnia składania ofert do godz. 12:00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 13. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. nr 59 1130 1163 0014 7148 0720 0005. Z dopiskiem: Sprawa nr ZP/18/2016 - WADIUM. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wsparcie techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.umed.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach