Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6374706 , fax. 42 6374777
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
ul. Traugutta 21/23 21/23
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6374706, fax. 42 6374777
REGON: 47083053600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowej wersji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM), uwzględniającej modyfikacje, które zostały zidentyfikowane w trakcie prac użytkowania oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej wersji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM), uwzględniającej modyfikacje, które zostały zidentyfikowane w trakcie prac użytkowania oprogramowania. 2.Opis stanu istniejącego: Gospodarowanie Mieniem. System korzysta z bazy danych opartej na technologii ORACLE i pracuje w architekturze klient-serwer. Umożliwia gromadzenie danych z zakresu ewidencji nieruchomości, związanymi z nimi umowami, a także rozliczeniami księgowymi. Dane o nieruchomościach generowane są na podstawie danych pochodzących z ewidencji gruntów, budynków i lokali, które systematycznie zasilają GM. Obecnie System objęty jest umową serwisową podpisaną pomiędzy Urzędem Miasta Łodzi, a firmą Sputnik Software sp. z o.o. 3.Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym lub mniejszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostaw/usług będących przedmiotem zamówienia. 4.Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie dostaw/usług objętego prawem opcji nie może przekroczyć 100% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 6.Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 7.Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 15 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji. 8.Maksymalny/minimalny zakres zamówienia obejmuje świadczenie dostaw/usług będących przedmiotem zamówienia określonych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. i w terminie 15 miesięcy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wyłoniony Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie świadczyć usługi będące przedmiotem umowy podstawowej i realizacji wybranych przez Zamawiającego (konkretnych) usług określonych i wycenionych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. - Formularzu cenowym - Zestawieniu kosztów. 9.Zamówienie będzie realizowane etapami, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - finansowym, który zostanie ostatecznie uzgodniony przez Strony umowy w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty podpisania umowy jeśli zajdzie taka potrzeba. 10.Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień autora oprogramowania. 11.Przedmiot zamówienia stanowić będzie dostawę nowej wersji oprogramowania w ramach posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) wdrożonego w latach 2012/2014, którego twórcą jest firma SYGNITY SA z siedzibą w Warszawie., która to Spółka w roku 2015 zbyła na rzecz SPUTNIK Software Sp. z o.o. w Poznaniu autorskie prawa majątkowe tego oprogramowania. 12.Zamawiający nie posiada prawa do modyfikacji oprogramowania. 13.Sputnik Software Sp. z o.o. ul. Górecka 30 60-201 Poznań jest właścicielem praw autorskich do kodu źródłowego i tylko ta Spółka ma prawo ingerencji w ten kod, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 14.Zamawiający zastrzega - przy ocenie ofert weryfikacje oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że jest autoryzowanym partnerem autora oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) lub autoryzowanym partnerem handlowym producenta rozwiązania równoważnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485170005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 3500zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2.Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia trybie przetargu nieograniczonego na dostawę nowej wersji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem nr sprawy OAZP.2710/50/2016. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu na rachunek bankowy Łódzkiego Ośrodka Geodezji ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 2.Zabezpieczenie musi być wniesione przed podpisaniem umowy. W razie wniesienia przez Wykonawcę Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, warunkiem podpisania umowy jest, aby kwota zabezpieczenia została zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 3.Koszty związane z wystawieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa istniejącego zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Dodano: 2016-03-16 - Rozbudowa istniejącego zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2016-01-04 - Rozbudowa istniejącego zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Dodano: 2015-11-16 - Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Warcie
Dodano: 2013-05-15 - Zakup , dostawa , konfiguracja , wdrożenie systemu zaopatrywania pacjentów szpitala SPZOZ w Wieluniu w znaki identyfikacyjne , wraz z oprogramowaniem oraz sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do tego systemu.
Dodano: 2012-11-30 - Zakup , dostawa , konfiguracja , wdrożenie systemu zaopatrywania pacjentów szpitala SPZOZ w Wieluniu w znaki identyfikacyjne , wraz z oprogramowaniem oraz sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do tego systemu.
Dodano: 2012-11-22 - Zakup , dostawa , konfiguracja , wdrożenie systemu zaopatrywania pacjentów szpitala SPZOZ w Wieluniu w znaki identyfikacyjne wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów eksploatacyjnych do tego systemu.
Dodano: 2012-11-13 - Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania Eskulap (produkcji Politechniki Poznańskiej)i Simple ERP
Dodano: 2012-10-15 - Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania Eskulap (produkcji Politechniki Poznańskiej) i Simple ERP
Dodano: 2012-04-30 - Usługa serwisu i wsparcia technicznego systemu Eskulap i Simple ERP
Dodano: 2011-03-21