Gmina Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3676417, , fax. 41 3442763
- Data zamieszczenia: 2020-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
Rynek 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3676417, , fax. 41 3442763
REGON: 29100934300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa internatu w Zespole Szkół nr 2 w Kielcach, ul. Jagiellońska 90, na potrzeby szkoły mistrzostwa sportowego’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę budynku internatu oraz łącznika zapewniającego komunikację pomiędzy internatem a istniejącym budynkiem dydaktycznym wyposażonych m.in.: - w instalacje elektryczne (gniazd i oświetlenia, oprzewodowania strukturalnego, monitoringu, oddymiania, przywoławczą, odgromową); - w instalacje sanitarne (wod-kan, p.poż. c.o., c.t., c.w.u., gazu, wentylacji mechanicznej, technologii kotłowni gazowej, klimatyzacji, węzła cieplnego); - wyposażenie budynku w wyspecyfikowane elementy wykończenia wnętrz (m.in. obudowy grzejników w postaci siedzisk, wyposażenie sanitariatów, zlewy jedno i dwukomorowe); 2) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń w budynku istniejącym; 3) usunięcie drzew kolidujących z rozbudową internatu; 4) wykonanie zewnętrznych robót rozbiórkowych (demontaże istniejących nawierzchni, demontaż fragmentu muru oporowego); 5) usunięcie kolizji uzbrojenia terenu w tym kolizji przewodów elektroenergetycznych; 6) wykonanie przyłączy: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 7) wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie zaznaczonym na planszy zagospodarowania terenu (m.in. chodniki, opaski budynku, miejsca postojowe, itp.). Uwagi: 1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów wyposażenia budynku (meble, sprzęt AGD, RTV, komputerowy i mulimedialny), za wyjątkiem: - obudów kaloryferów (w tym w postaci siedzisk), - kompleksowego wyposażenia łazienek i WC (z wyłączeniem koszy na śmieci ze stali nierdzewnej); lustra w łazienkach przy pokojach 70x100 cm, lustra w łazienkach dla niepełnosprawnych z możliwością odchylania, lustra w WC: 224x100 cm i 146x100cm. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zlewów dwukomorowych (pom. 1/05 i 2/05) i jednokomorowych ( pom 0/21 i 0/07). 3. Armatura sanitarna (umywalki, miski ustępowe, pisuary, baterie umywalkowe, zestawy natryskowe, drzwi prysznicowe przesuwne itp.) –zgodnie z dokumentacja projektową. 4. Malowanie ścian (zgodnie z przyjętą w danym pomieszczeniu kolorystyką) obejmuje również miejsca przewidziane pod zabudowę meblową. 5. Zwraca się uwagę na konieczność wykonania izolacji pionowej ścian budynku istniejącego (po ich odkopaniu), do poziomu projektowanej rozbudowy oraz umieszczenia pasków informacyjnych przy drzwiach do pokojów mieszkalnych z okleiny w kolorystyce przewidzianej dla poszczególnych pomieszczeń. 2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 82 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt dwa tysiące, 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w rozdz. XIV SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: ‐ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; ‐ w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne wraz z informacją z otwarcia ofert. 5. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu przedszkolno żłobkowego w msc. Wilków”
Dodano: 2023-01-10 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Dodano: 2023-01-02