Przetargi.pl
Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej, zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych” w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną na terenie Gminy Jaworzyna Śląska

Gmina Jaworzyna Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 58140 Jaworzyna Śląska, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 588 230 , fax. 748 588 253
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaworzyna Śląska
    ul. Wolności 9
    58140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 748 588 230, fax. 748 588 253
    REGON: 88423652030000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jaworzyna.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej, zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych” w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną na terenie Gminy Jaworzyna Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Część 1 – Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych oraz uruchomienie e-usług publicznych: a. Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca: - zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; - wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; - integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi – prace programistyczne. b. Uruchomienie usług finansowych: - zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; - wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; - migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego; - opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP. c. Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów: - zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów; - wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów; - opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w oparciu o wzory formularzy CRD. d. Uruchomienie systemu zarządzania budżetem Miasta: - zakup licencji systemu zarządzania budżetem Miasta; - wdrożenie systemu zarządzania budżetem Miasta; - opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. e. Uruchomienie e-usług informacyjnych: - zakup licencji oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych; - wdrożenie oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych; - opracowanie i wdrożenie e-usług informacyjnych. 2. Część 2 – Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej: a. wyposażenie serwerowni - zakup macierzy dyskowej; b. wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania back-up; c. wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM; d. wyposażenie serwerowni - zakup UPS; e. wyposażenie serwerowni - zakup szafy rack; f. Wyposażenie serwerowni – zakup konsoli KVM; g. Wyposażenie serwerowni – zakup monitoringu serwerowni; h. Wyposażenie serwerowni – zakup paneli krosowniczych; i. Wyposażenie serwerowni – zakup organizerów kablowych; j. Wyposażenie serwerowni – zakup rozdzielnicy energetycznej; k. Wyposażenie serwerowni – zakup przełączników sieciowych; l. Wyposażenie serwerowni – zakup kabli krosowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48710000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - wadium w kwocie 15 000 zł. Część 2 - wadium w kwocie 2000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach