Przetargi.pl
Rozbudowa i zadaszenie sceny oraz montaż ławek dla widzów na Placu Św. Jana Pawła II w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i zadaszenie sceny oraz montaż ławek dla widzów na Placu Św. Jana Pawła II w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Rozbudowa i zadaszenie sceny oraz montaż ławek dla widzów na Placu Św. Jana Pawła II w Kwidzynie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne >> O wartości przekraczającej 30 000 euro >> Nazwa zamówienia. 3. Dokumentacja techniczna została sporządzona z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i zadaszenie sceny oraz montaż ławek dla widzów na Placu Św. Jana Pawła II w Kwidzynie. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sceny, budowa zadaszenia oraz zakup i montaż konstrukcji ramy scenicznej pod montaż oświetlenia a także montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady). Cała inwestycja jest realizowana jednoetapowo. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „KBO- Rozbudowa i zadaszenie sceny oraz montaż ławek dla widzów na Placu Jana Pawła II”. Projektowane zadaszen ie będzie zlokalizowane w Kwidzynie przy Pl. Jana Pawła II na dz. nr 116, obręb 0010. Przedmiotowy Obszar leży w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Każda zmiana zagospodarowania terenu wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Odziałem Ochrony Zabytków. W ramach planowanej inwestycji przewidziano również: • powiększenie powierzchni sceny do pow. 58,75 m2, w tym: - demontaż schodów stalowo-drewnianych sceny, posadzki sceny i kładki z desek ryflowanych oraz demontaż wszystkich balustrad, - rozbudowa konstrukcji stalowej sceny i konstrukcja nowych schodów stalowo-drewnianych przy scenie, Rzędną nowej sceny utrzymać na istniejącym poziomie sceny. - przygotowanie w konstrukcji sceny miejsc do montażu systemowych ram scenicznych z kratownic, - montaż nowych desek ryflowanych na scenie i kładce nad fontanną, - montaż nowych schodów w konstrukcji stalowej i nowej balustrady w tylnej części sceny • wykonanie stalowej konstrukcji zadaszenia sceny, w tym: - wykonanie posadowienia słupów na stopach fundamentowych, detale zg z proj. konstrukcji - montaż stałych elementów konstrukcyjnych w postaci łukowych masztów/pylonów dekoracyjnych - montaż wsporczej konstrukcji stalowej z odciągami pod montaż zadaszenia sceny w postaci membrany - montaż membrany (z ewentualną możliwością demontażu wraz z konstrukcją wsporczą stalową) • montaż ławek na trybunach, • montaż koszy na odpadki przy istn. 3 szt. latarni przy trybunach • tymczasowy montaż ramy z kratownic systemowych pod oświetlenie sceniczne. Kratownice aluminiowe lakierowane proszkowo na kolory grafitowo-ciemnozielony Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 9 000,00 PLN 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110.). 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach