Przetargi.pl
Rozbudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gierałtowicach Nazwa i adres Zamawiającego GMINNY ZAKŁAD WODOCIĄGÓW 34-122 WIEPRZ 217 NIP 551-000-73-63 Tel/fax (033) 875-50-61 powiat Wadowice, województwo małopolskie e-mail: gzwwieprz@interia.pl

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, 217
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8755100
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    217 217
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 033 8755100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gierałtowicach Nazwa i adres Zamawiającego GMINNY ZAKŁAD WODOCIĄGÓW 34-122 WIEPRZ 217 NIP 551-000-73-63 Tel/fax (033) 875-50-61 powiat Wadowice, województwo małopolskie e-mail: gzwwieprz@interia.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i adres Zamawiającego GMINNY ZAKŁAD WODOCIĄGÓW 34-122 WIEPRZ 217 NIP 551-000-73-63 Tel/fax (033) 875-50-61 powiat Wadowice, województwo małopolskie e-mail: gzwwieprz@interia.pl Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku stacji uzdatniania wody wraz z budową instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe, instalacji kanalizacji deszczowej, rozbiórka części przyłącza wodociągowego i budowa przyłącza wodociągowego. Obiekt zlokalizowany jest na działce nr ewid. 446/17 w miejscowości Gierałtowice ,Gmina Wieprz. Dokładny zakres robót w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z 2 lipca 2004 roku swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z późń.zm) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na rzecz urzędu skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w właściwym oddziale ZUS/KRUS lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)polegają na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków.( w takim przypadku oferent zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania takich podmiotów do oddania oferentowi do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia) oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową budynku o kubaturze min 850m3 - o wartości min 500.000 zł brutto; oferent winien wykazać, że dysponuje min 1 osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i nadzoru bez ograniczeń w specjalności budowlanej (konstrukcyjno - budowlanej) d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przedłożyć kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f)dokonali wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznali się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznali się z przyszłym terenem budowy, sprawdzili zakres i rodzaj robót z przedmiarem, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi i uwzględnili powyższe w oferowanej cenie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. kosztorysy ofertowe -kosztorys sporządzony na podstawie przedmiarów robót - pełny kosztorys tzn. należy uwidocznić w każdej pozycji kosztorysowej oferowane ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenę jednostkową całej pozycji kosztorysowej wraz z narzutami; 3. harmonogram rzeczowo-finansowy robót - wykonany przez wykonawcę 4. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 5. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 6, ppkt.od 6-8 oraz 10, zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 6, ppkt. Od 1 do 15, 6. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min 850m3 - o wartości min 500.000 zł brutto - załącznik nr 5; 10. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - oferent winien wykazać, że dysponuje min 1 osobą odpowiedzialną za prowadzenie robót (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i nadzoru bez ograniczeń w specjalności budowlanej (konstrukcyjno - budowlanej), - załącznik nr 6. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i kwalifikacji oraz kopie zaświadczenia potwierdzającego przynależność do OIIB i o opłaceniu składek od odpowiedzialności cywilnej. Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnymi podpisami i pieczęcią ich właściciela. 11. Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późń.zm.)-załącznik 2,3 i 4; 12. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; POZOSTAŁE DOKUMENTY 13. Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 8; 14. Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy); 15. Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, sprawdził zakres i rodzaj robót z przedmiarem, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi i uwzględnił powyższe w oferowanej cenie (formularz ofertowy); 16. Wykaz części (elementów) zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom- załącznik nr 7 Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach