Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju oraz jednostek OSP na terenie Gminy Krynica-Zdrój.

Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 472 55 00 , fax. 018 472 55 01
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
    ul. Kraszewskiego 7 7
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 472 55 00, fax. 018 472 55 01
    REGON: 00052550100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju oraz jednostek OSP na terenie Gminy Krynica-Zdrój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej na potrzeby pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju oraz jednostek OSP na terenie Gminy Krynica-Zdrój. 2. W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zakupienie paliw: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - w przewidywanej ilości 1 850 litrów, - benzyny bezołowiowej Pb 98 - w przewidywanej ilości 650 litrów, - oleju napędowego - w przewidywanej ilości 16 000 litrów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości nabywanego paliwa. 4. Dostawa paliw odbywać się będzie sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego, na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiorników i kanistrów na stacji benzynowej Wykonawcy położonej w odległości max. do 5 km od siedziby Zamawiającego - Urzędu Miejskiego w Krynicy - Zdroju przy ul. Kraszewskiego 7. 5. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw we wszystkie dni tygodnia. 6. Odbiór paliwa będzie każdorazowo potwierdzany przez uprawnioną do odbioru osobę, która otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie wydania paliwa od Wykonawcy. W dokumencie wydania paliwa Wykonawca poda: datę transakcji, ilości i rodzaju wydanego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia do którego zostało zakupione paliwo, cenę w dniu tankowania. 7. Zamawiający przed podpisaniem umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów oraz listę uprawnionych osób do pobierania paliwa. 8. Wykonawca będzie prowadził ewidencję transakcji zakupionego paliwa w formie zestawienia z podaniem: daty transakcji, ilości i rodzaju wydanego paliwa, nr rejestracyjnego pojazdu lub nazwy urządzenia do którego zostało zakupione paliwo, ceny w dniu tankowania oraz imienia i nazwiska uprawnionej osoby dokonującej zakupu. Wykonawca każdorazowo załączy powyższe zestawienie transakcji do faktury za dany okres rozliczeniowy. 9. Rozliczenie nastąpi na podstawie zbiorczej faktury Vat. 10. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz wymogi Polskich Norm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wykaże iż: a) posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp składane zgodnie z pkt A)2, 4. koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.). B) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. nr 226, poz. 1817). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A)3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. B)1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krynica-zdroj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach