Przetargi.pl
Rozbudowa i wyposażenie Centrum Kultury w Dobrej celem adaptacji pomieszczeń na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 52819000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i wyposażenie Centrum Kultury w Dobrej celem adaptacji pomieszczeń na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na, dostawie i montażu wyposażenia Centrum Kultury w Dobrej w następujące elementy: I część zamówienia: a) Krzesła – ilość 120 szt., o następujących parametrach: - stalowa rama min. szerokość profilu 20 mm, profil stalowy - wysokość całkowita ok. 92 cm - wysokość do siedziska ok. 46 cm - głębokość siedziska ok. 40 cm - szerokość siedziska ok. 40 cm - grubość siedziska ok. 6 cm - sztaplowanie - nierysujące podłogi stopki na nogach krzesła - wytrzymałość do obciążenia min. 150 kg - wybarwienie do uzgodnienia z zamawiającym b) Stoły – ilość 30 szt., o następujących parametrach: - rozmiar 100/100 cm, - płyta meblowa, - blat o grubości 3,5 cm, - nogi proste drewniane, noga wpuszczona min. 15 cm od krawędzi blatu, - wybarwienie do uzgodnienia z zamawiającym. II część zamówienia: a) Scena z wyposażenie i montażem tj.: - rozmiar 6 x 4 m - podesty sceniczne 2 x 1m (12 szt.), - blenda do podestów, - zasłona do podestów, - poręcze aluminiowe na scenę 5 x 2m (5 szt.) i 2 x 1m (2 szt.), - schody modułowe uniwersalne z poręczami (2 kpl.), - nogi regulowane 40 x 60cm (48 szt.), - kratownica do oświetlenia scenicznego dł. 4,5 mb do montażu do drewnianych filarów (1kpl.), - oświetlenie sceniczne (8xLED PAR 7x12W RGRBW; 5x ruchoma głowa prism, gobo 130W; 2x statyw oświetleniowy +8LED PAR RGBW; 6 x LED BAR 24x3; 1x sterownik oświetlenia DMX; 1x komplet okablowania; 1x konfiguracja i uruchomienie systemu oświetleniowego. - wytwornica dymu z pilotem (1sz.). - montaż. III część zamówienia: a) Sprzęt nagłośnieniowy wraz z montażem: 1.Kolumna aktywna 700W+200W/2 x 6,5” 2szt. 2. Kolumna aktywna basowa 700W/ 15” 2szt. 3.Mikser audio 16 kanałów 1szt. 4. Statyw kolumnowy 2szt. 5. Statyw mikrofonowy 8szt. 6. Mikrofon przewodowy z włącznikiem 4szt. 7. Mikrofon bezprzewodowy 4szt. 8. Przewód XLR-XLR 6m 6 szt. 9. Przewód XLR-XLR 10m 8szt. 10.Kolumna odsłuchowa aktywna 12” 300W 3szt. Mikrofony bezprzewodowe/ specyfikacja: - Dostępne częstotliwości pracy radiowej: Między 524 a 865 MHz - praca w paśmie UHF - automatyczny wybór częstotliwości i synchronizacji z nadajnikiem - wyjście sygnału w odbiorniku - symetryczne: XLR i niesymetryczne: jack - blokada częstotliwości roboczych - wskaźnik LED grupy i numeru kanału w nadajniku i odbiorniku - dioda LED audio w odbiorniku wskazująca odbiór sygnału audio i sygnał przesterowany z nadajnika - dioda LED ready w odbiorniku wskazująca załączenie nadajnika - wskaźnik LED zasilania i stanu baterii w nadajniku - układ ARC poprawiający brzmienie, redukujący szumy i zakłócenia - przełącznik czułości mikrofonu w nadajniku - zasięg ok. 90 m - moc nadajnika - 10 mW - pasmo przenoszonych częstotliwości przez system - 50Hz-15.000Hz - zniekształcenia - mniejsze niż 0,5% - dynamika - 100dB - zasilanie nadajnika - 2 x ogniwo AA (R6) Mikrofony przewodowe: Specyfikacja: Typ przetwornika : Dynamiczne Wykres kierunkowości: Kardioidalna Pasmo przenoszenia: 50 Hz - 15 kHz Czułość (1 kHz): -54,5 dBV/Pa / 1,88 mV/Pa dodatkowo: Obrotowy adapter statywu Pokrowiec/futerał
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części I: 700 zł (siedemset złotych); Dla części II: 700 zł (siedemset złotych); Dla części III: 700 zł (siedemset złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (odpowiednio do warunku określonego w pkt 6.1.2.2 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wskazaną w warunku określonym w pkt 6.1.1 SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. od ust. 8.4 do ust.8.12, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszystkie oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące Podwykonawców składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia wskazane w zdaniu poprzedzającym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE, a jeżeli w tym dniu kurs nie był publikowany, Zamawiający zastosuje kurs opublikowany w pierwszym dniu następującym po dniu publikacji ogłoszenia, w którym NBP taki kurs opublikował. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu,na zasoby którego powołuje się Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie 10 dni od otrzymania stosowanego wezwania: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeliwykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną