Przetargi.pl
Budowa Posterunku Policji w Trzcinicy z siedzibą w Laskach

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
    REGON: 63070341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Posterunku Policji w Trzcinicy z siedzibą w Laskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową Posterunku Policji w Trzcinicy z siedzibą w Laskach zlokalizowanego przy ul. Kępińskiej 10 na działce o nr ewid. 386. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Rozebranie: a) budynku gospodarczo-garażowego w złym stanie technicznym - obiekt murowany z bloczków betonowych, otynkowany, ścianki działowe murowane, otynkowane, strop monolityczny kryty papą asfaltową na lepiku, wybudowany został na planie prostokąta jako obiekt parterowy, powierzchnia zabudowy około 113,7m2; b) kolidujących napowietrznych przyłączy elektroenergetycznych i wykonanie ich jako kablowe ze złączem ZKPZ od ul. Kępińskiej, c) (zlikwidowanie) i zasypanie istniejącej nieużywanej studni. 2) Budowę: a) budynku administracyjno-biurowego w technologii tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi; parterowego z poddaszem nieużytkowym, dach o kącie nachylenia 44 stopni w postaci systemowych drewnianych dźwigarów kratowych, wysokość budynku do otaczającego gruntu ok. 7,80 m, pow. użytkowa ok. 159 m2, wraz z instalacjami: - elektrycznymi, - teletechnicznymi: domofonową, monitoringu obiektowego (CCTV), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizyjną (RTV), aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) dla wentylacji, - wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - klimatyzacji, - wodno-kanalizacyjnej, - centralnego ogrzewania; b) budynku garażowego 2 - stanowiskowego z dachem jednospadowym z wbudowaną wiatą śmietnikową, dach o kącie nachylenia 10 stopni, wysokość budynku do otaczającego gruntu ok. 4,20 m, pow. użytkowa ok. 47 m2, wraz z instalacjami: elektrycznymi i kanalizacyjną. c) masztu antenowego wraz z fundamentem, o wysokości 16 m. 3) Wykonanie: a) zagospodarowania terenu działki, w tym : budowę elementów małej architektury, tj. ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, masztu flagowego, budowę nowych chodników i utwardzonych dojść, dojazdów oraz wydzielenie miejsc parkingowych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nowego ogrodzenia, montaż bramy rozwieralnej automatycznej, furtki i pylonu informacyjnego wraz z tablicą ogłoszeniową wbudowaną w ogrodzenie; b) nowych, niezależnych przyłączy do sieci wodno – kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, gazowej, deszczowej; c) kanalizacji teletechnicznej, która będzie zakończona w obrębie istniejącej działki Policji i umożliwi dowiązanie się kanalizacji istniejących operatorów telekomunikacyjnych; d) instalacji zewnętrznych: wodno-kanalizacyjnej, elektroenergetycznej, gazowej, teletechnicznej, oświetlenia zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji wykonawczej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku NBP O/Poznań nr konta 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją „Wadium - ZZP-2380-66/2019”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, b) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 uPzp - dokument ten winien być złożony w formie oryginału. 4) Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach