Gmina Twardogóra ogłasza przetarg
- Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 158 251 , fax. 713 158 142
- Data zamieszczenia: 2020-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
ul. Ratuszowa 14
56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
tel. 713 158 251, fax. 713 158 142
REGON: 93193482200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i urządzenie cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Twardogórze, Etap I: budowa alejek z kostki betonowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę około 1930 m2 alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Wrocławskiej 15 w Twardogórze. W ramach niniejszego zamówienia przewidziane są roboty budowlane obejmujące: prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, podbudowy, profilowania, krawężniki, nawierzchnie chodników z kostki betonowej. Do zadań oraz czynności po stronie wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót (tabelach ceny ryczałtowej), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112714-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Twardogóra Bank Spółdzielczy oddział w Twardogórze Nr 26 9584 1047 2005 0500 0592 0004 z adnotacją: „Wadium – przetarg na zadanie pn. „Rozbudowa i urządzenie cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Twardogórze, Etap I: budowa alejek z kostki betonowej” . Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy załączyć do oferty przetargowej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną