Przetargi.pl
Rozbudowa cmentarza komunalnego w Obornikach Śląskich - etap II

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa cmentarza komunalnego w Obornikach Śląskich - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa cmentarza komunalnego w Obornikach Śląskich - etap II. 1. Lokalizacja inwestycji: Planowana inwestycja będzie zlokalizowana w rejonie ulicy Siemianickiej, na działkach nr 25, 30/2 AM-44, 65/3 AM-4 w Obornikach Śląskich 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Obecnie cmentarz zajmuje część działki nr 25 AM-44 oraz dz. 65/3 AM-4 w Obornikach Śląskich. Cmentarz jest w całości ogrodzony, od strony zachodniej istniejące ogrodzenie nie przebiega wzdłuż faktycznej granicy działki nr 25. Planowana rozbudowa będzie zlokalizowana od strony zachodniej cmentarza. Obecnie teren jest niezagospodarowany, porośnięty drzewami i zakrzaczony. Teren inwestycji od północy graniczy z działkami drogowymi i terenami leśnymi, od zachodu z terenami leśnymi, od południa z działką drogową. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: "Rozbudowa cmentarza komunalnego w Obornikach Śląskich - etap II". Zakres inwestycji obejmuje: 1) Niwelację i wyrównanie terenu poza aleją wykonaną w części w I etapie; 2) Korytowanie na szerokość wykonania ciągów pieszo-jezdnych wraz z obrzeżami betonowymi. 3) Korytowanie na szerokość wykonania ciągów pieszych wraz z obrzeżami plastikowymi w kwaterze nr 2 4) Wywóz urobku na wysypisko wraz z utylizacją. 5) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna gr. 20 cm po zagęszczeniu na ciągu pieszo-jezdnym. 6) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna gr. 15 cm po zagęszczeniu na ciągu pieszym w kwaterze nr 2 7) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna o gr. 15 cm po zagęszczeniu na ciągu pieszo-jezdnym i ciągu pieszym w kwaterze nr 2. 8) Wykonanie nawierzchni z klińca 0/16 o gr. po zagęszczeniu 5 cm na ciągu pieszo-jezdnym. 9) Wykonanie nawierzchni z klińca 0/16 o gr. po zagęszczeniu 6 cm na ciągu pieszym w kwaterze nr 2. 10) Wykonanie ław betonowych pod obrzeża z oporem. 11) Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 12) Wykonanie obrzeży plastikowych o wymiarach 58x80x1000 mm montowanych na kotwy stalowe w kwaterze nr 2. 13) Rozbiórka fragmentu ogrodzenia od strony istniejącego cmentarza 14) Wykonanie nowego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych zabetonowanych w gruncie z montażem dwóch kompletów bram 15) Wykonanie placu z kostki betonowej pod kontenery na odpady 16) Zmiana lokalizacji krzyża 17) Montaż ławek parkowych i koszy na odpady 18) Nasadzenia Uwaga! Ogrodzenie terenu, częściowo aleje i kwatera nr 2 muszą być wykonane do 29 listopada 2019 r. 3. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań, pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112714-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-09-10 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 9583 0009 0000 1007 2000 0017; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie robót drogowych takich jak: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub z kruszywa zagęszczonego, lub z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł - dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia, zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o pracę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz: informacji zawartych w druku Wykaz robót budowlanych, popartych odpowiednimi poświadczeniami - np. referencjami, oraz informacji zawartych w druku Wykaz osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. - Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach