Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły w miejscowości Krzemienna na budynek Centrum opiekuńczo-mieszkalne”

Gmina Dydnia ogłasza przetarg

  • Adres: 36-204 Dydnia, Dydnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4303002, 4308154 , fax. 134 303 194
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dydnia
    Dydnia 224
    36-204 Dydnia, woj. podkarpackie
    tel. 013 4303002, 4308154, fax. 134 303 194
    REGON: 37044021200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dydnia.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły w miejscowości Krzemienna na budynek Centrum opiekuńczo-mieszkalne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły w miejscowości Krzemienna na budynek Centrum opiekuńczo-mieszkalne”. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje niżej wymienione elementy robót, w zakresie zgodnymi z przedmiarami robót : A) ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA WEJŚCIA Z SZYBEM WINDOWYM I WINDĄ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH B) ŚCIANY I ŚCIANKI DZIAŁOWE NA PARTERZE I PODDASZU, PRZEKUCIA, ZAMUROWANIA, WYKUCIA OTWORÓW Z NADPROŻAMI, PRZEWODY WENTYLACYJNE C) STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA D) TYNKI WEWNĘTRZNE, LICOWANIA ŚCIAN, MALOWANIE E) POSADZKI I PODŁOGI F) INSTALACJE WOD-KAN I C.O. G) INSTALACJE ELEKTRYCZNE: - Instalacja elektryczna nN - Instalacja połaczeń wyrównawczych - Wewnętrzne linie zasilające - Tablice rozdzielcze - Instalacja odgromowa - Instalacja systemu przeciwpożarowego - Instalacja telewizji dozorowej CCTV IP - Instalacja dozoru H) ZAGOSPODAROWANIE TERENU - DOJSCIA, CHODNIKI, DOJAZD, MIEJSCA POSTOJOWE, ZIELEŃ NISKA, ŚCIEŻKI SPACEROWE Z ŁAWKAMI, PUNKTY CZERPALNE PPOŻ 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarach robót (kosztorysie ofertowym) określonym jako załącznik Nr 1 do SIWZ, oraz Dokumentacji technicznej stanowiącej załacznik nr 9 do SIWZ, w tym: - Projekcie Budowlanym zamiennym do pozwolenia na budowę AB.6740.3.45.2018, z wrzesień 2020 r. (projektant mgr inż. arch. Maciej Farbisz), zawierajacym m.in.: projekt zagospodarowania terenu, ekspertyzę techniczną, opinię geotechniczną, projekt arch-bud. cz. architektoniczna, projekt arch-bud. cz. konstrukcyjna, projekt budowlany instalacja wodno-kanalizacyjna, technologiczna, projekt budowlany instalacja elektryczna, - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zadania pn. ”Rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły w miejscowości Krzemienna na budynek Centrum opiekuńczo-mieszkalne”, 3.4. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu, w części użytkowanej na parterze jako gabinety lekarskie. Związana z tym będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych tj. utrzymywanie terenu budowy w należytym porządku, wolnym od zagrożeń i przeszkód na ciągach komunikacyjnych; wykonywanie prac uciążliwych (hałaśliwe, pylące, wytwarzające drgania) poza godzinami pracy gabinetów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie: 25.000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. 9.2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b) ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Bank Nowy BFG S.A. , Nr: 81 8642 1100 2005 9000 0332 0007. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego, dlatego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresów rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonania przelewu kwoty wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. 9.3.1. Wadium wniesione w formie pieniężnej Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.3.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy wnieść (razem z ofertą) w formie oryginału, podpisanego przez Gwaranta lub Poręczyciela. Wymaga się, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w ustawie. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji  (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie, nie może być utrudnione 9.3.3. Zasady zwrotu wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 5) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.4.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.4.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonani umowy; 9.4.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.5. UWAGA! W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpsiem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszeniem w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż “gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”. Wadium w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Formularz ofertowy (wg załącznika nr2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Kosztorys ofertowy w formie kalkulacji uproszczonej w oparciu o kosztorys zerowy (przedmiar robót – załącznik nr1 do SIWZ) i wskaźniki cenowe oferenta, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr130 poz.1389). Należy dołączyć ceny zastosowanych materiałów (bez konieczności podawania łącznej ilości), sprzętu i robocizny. Wartość czynników cenotwórczych, należy załączyć do oferty (koszty pośrednie, zysk) w oparciu, o które został sporządzony kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach