Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa wraz z termomodernizacją OSP Żyglinek w Miasteczku Śląskim”

Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
    Rynek 8
    42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
    REGON: 27625879900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa wraz z termomodernizacją OSP Żyglinek w Miasteczku Śląskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie wraz z termomodernizacją OSP Żyglinek w Miasteczku Śląskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższej dokumentacji: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy „Rozbudowy, przebudowy wraz z termomodernizacją budynku OSP Żyglinek w Miasteczku Śląskim przy ul. Okólnej 1” wykonany przez „PlaN” Usługi Projektowo-Budowlane inż. Damian Mitas (zwany dalej: „PFU”), 2) Audyt Energetyczny Budynku wykonany przez EKOSCAN Innowacja i Rozwój Sp. z o.o.. 3) Inne dokumenty stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. A) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, tj. wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa i uzyskaniem pozwolenia na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją wszystkich robót. B) Zakres robót należy wykonać w oparciu o wykonaną dokumentację projektową, opracowaną przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia, po jej uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, zgodnie z PFU. C) W przedmiot zamówienia wchodzi również zgodnie z zaktualizowanymi „kosztami innymi – przebudowa”, zakres dotyczący przebudowy stropu i wykonanie nowego biegu schodów na istniejącej klatce schodowej oraz wykończenie tych schodów i górnego stropu płytkami ceramicznymi, montaż balustrady. D) W zakresie dotyczącym wyposażenia pomieszczenia biurowego z aneksem wypoczynkowym należy uwzględnić tylko: stanowisko komputerowe – biurko, fotel biurowy, komputer, lampka biurkowa oraz szafa biurowa na dokumenty, wieszak stojący na odzież wierzchnią. E) Parametry minimalne, które Wykonawca musi spełnić w zakresie wyposażenia w sprzęt komputerowy, zostały określone w Specyfikacji technicznej komputera i drukarki – Załącznik nr 7 do SIWZ. F) Zakres dotyczący instalacji fotowoltaicznej o mocy do 9,7 kW obejmuje wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników tej mikroinstalacji w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady. G) Zamawiający przewiduje montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, co należy poprzedzić ekspertyzą techniczną konstrukcji dachu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w tym zakresie projekt budowlano-wykonawczy zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi. Zastosowane w nim urządzenia muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru, natomiast projekt wymaga uzyskania uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. H) W cenie ofertowej nie należy ujmować będących po stronie Zamawiającego kosztów: a) z tabeli „Koszty kwalifikowalne dla termomodernizacji”: program funkcjonalno-użytkowy, audyt energetyczny, nadzór inwestorski, b) z tabeli „koszty rozbudowy”: nadzór inwestorski. I) Po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku jako decyzji ostatecznej i prawomocnej. Uwaga. W zaktualizowanej na dzień 22.01.2020r. części D Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – wskaźnikowe ceny jednostkowe, przedstawione tabele w zakresie: 1. Koszty kwalifikowalne dla termomodernizacji, 2. Koszty inne – przebudowa, 3. Koszty rozbudowy, nie są podstawą do obliczenia ceny ofertowej, a stanowią jedynie materiał pomocniczy do obliczenia tej ceny. Jeżeli Wykonawca uzna za potrzebne dokonanie wizji obiektu i w obiekcie celem rzetelnej wyceny kosztów realizacji zamówienia, Zamawiający zorganizuje taką możliwość po uprzednim ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 52.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zostały określone w rozdziale XXI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej oryginalny egzemplarz należy załączyć bezpośrednio do oferty (zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne jego oddzielenie od reszty dokumentów); b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach