Gmina Wielkie Oczy ogłasza przetarg
- Adres: 37-627 Wielkie Oczy, Leśna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166310126 , fax. 166310126
- Data zamieszczenia: 2020-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielkie Oczy
Leśna 2
37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie
tel. 166310126, fax. 166310126
REGON: 65090058800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa wodociągów w Gminie Wielkie Oczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielono na dwie części: 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasuw sieciowych. 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych i wymiana pomp. Standard i zakres wykonania zamówienia określają załączone do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 p.z.p. prezentuje załączona do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna. Roboty do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia załączona do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasuw sieciowych: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale (Dokumentacja projektowa – od strony 97 do strony 129), 2) Rozbudowa sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska (Dokumentacja projektowa – od strony 97 do strony 129 z wyłączeniem przyłączy wodociągowych Wólka Żmijowska). 3) Wymiana zasuw sieciowych – (Dokumentacja projektowa – od strony 97 do strony 179), Przedmiar robót - roboty grupy 1 (poz. 1.1.1 – 1.2.18) i grupy 2 (poz. 2.1.1 – 2.2.21), część grupy 8 (poz. 8.6.3.1 – 8.6.3.6), oraz roboty określone w przedmiarze robót branży elektrycznej (poz. 1.1 – 1.26). część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych i wymiana pomp: 1) Budowa stacji podnoszenia ciśnienia Łukawiec – (Dokumentacja projektowa od strony 130 do strony 179), 2) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 151 m3 (dz. nr ewid. 1668 w m. Łukawiec) - (Dokumentacja projektowa – od strony 130 do strony 170), 3) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 53 m3 (dz. nr ewid. 1955/2 w m. Łukawiec) - (Dokumentacja projektowa – od strony 131 do strony 173), 4) Wymiana obudowy studni głębinowych, pomp – (Dokumentacja projektowa – od strony 171 do strony 179), Przedmiar robót - roboty grupy 4 (poz. 4.1.1 – 4.10.1), grupy 5 (poz. 5.1.1 – 5.7.5), część grupy 6 (poz. 6.5.1 – 6.5.4). Zamówienie podzielono na 2 etapy: Etap I. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasuw sieciowych: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych, i wymiana pomp: 1) Budowa stacji podnoszenia ciśnienia Łukawiec, 2) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 151 m3 (dz. nr ewid. 1668 w m. Łukawiec), 3) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 53 m3 (dz. nr ewid. 1955/2 w m. Łukawiec). Etap II. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasów sieciowych: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale, 2) Wymiana zasuw sieciowych, część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych i wymiana pomp: 1) Wymiana obudowy studni głębinowych, wymiana pomp. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ. Podstawą wyceny oferty jest Dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia dokumentem podstawowym jest dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, a nie zasadniczym dla dokonania wyceny oferty. W przypadku różnic pomiędzy tymi dokumentami dokumentem pierwszym jest Dokumentacja projektowa. W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Unii Europejskiej, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. 5 niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za zaniedbania lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności za nie wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym umową, skutkujące np. utratą dofinansowania. W sytuacji tej Zamawiający będzie miał prawo do żądania naprawienia szkody obejmującej stratę w postaci utraty dofinansowania, w wysokości utraconego dofinansowania. Żądanie odszkodowania od Wykonawcy z tytułu utraconego dofinansowania nie ogranicza prawa Zamawiającego do wystąpienia wobec Wykonawcy z innymi roszczeniami przewidzianymi umową oraz przepisami Kodeksu cywilnego. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): 1) Część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale oraz rozbudowa sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska: roboty ziemne, prace monterskie, roboty wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego; betoniarskie; 2) Część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych, wymiana pomp i zasuw sieciowych: roboty ziemne, prace monterskie, roboty wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego, roboty murarskie, brukarskie, betoniarsko-zbrojeniowe, ciesielskie, dekarskie, spawalnicze, elektryczne, malarskie. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace w/w wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie w/w oświadczenia, będzie podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu oświadczenie na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 3.13 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 800,00 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 2000,00 zl za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zgodnie z art. 29 ust. 5 p.z.p. Dokumentacja techniczna uwzględnia wymagania w zakresie dostępności wszystkich użytkowników obiektu, w tym osób niepełnosprawnych. Wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 p.z.p. zostały określone w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zadanie zostanie sfinansowane z następujących źródeł: - dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddziałanie 4.3.2 Zaopatrzenie w wodę. - środków własnych Gminy Wielkie Oczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części 3 SIWZ (Załącznik 3.4. do SIWZ). - Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Golcowa – II etap
Dodano: 2024-01-26 - Budowa dwóch odcinków kanalizacji w Sokołowie Małopolskim
Dodano: 2023-10-20 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami m. Surochów
Dodano: 2023-10-01 - „Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Trzciana, Czermin Zawada II, gm. Czermin - Etap 3”
Dodano: 2023-07-20 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Borek oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Błażowa
Dodano: 2023-07-10 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wilcza Wola - Pniaki
Dodano: 2023-06-20 - Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowa Wieś
Dodano: 2023-06-13 - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niebylec
Dodano: 2023-05-25 - Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowa Wieś
Dodano: 2023-05-18 - Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Czarna etap V
Dodano: 2023-05-17