Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu - Budynek "E" II piętro, Blok Operacyjny i Oddział Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Sienkiewicza 3, dz.nr 560/10, 560/9, 560/12

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg

  • Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311 , fax. 614 422 152
  • Data zamieszczenia: 2016-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
    ul. Poznańska 30
    64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4427314, 4427311, fax. 614 422 152
    REGON: 63982000400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu - Budynek "E" II piętro, Blok Operacyjny i Oddział Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Sienkiewicza 3, dz.nr 560/10, 560/9, 560/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rozbudowa i przebudowa Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu - Budynek "E" II piętro, Blok Operacyjny i Oddział Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu 64-300 Nowy Tomyśl, ul Sienkiewicza 3, dz.nr 560/10, 560/9, 560/12. Kondygnacja II piętra budynku „E” jest ostatnią kondygnacją tego budynku. Została wykonana w stanie surowym zamkniętym ze ścianami konstrukcyjnymi i działowymi. Nad nią - dach, na którym zainstalowano urządzenia techniczne dla funkcjonujących niższych kondygnacji budynku. Zadanie jest ostatnim etapem (kontynuacją) prac budowlanych wykonywanych w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr 626/2007 i 171/2009 wydanym przez Starostę Nowotomyskiego. Prace realizowane według zaktualizowanej we wrześniu 2016 r. dokumentacji wykonawczej dla tej kondygnacji. W ramach niniejszego zadania przewidziano wykonanie wszystkich prac budowlano instalacyjnych wymaganych dla oddania pomieszczeń II piętra bud. „E” do użytkowania. W zadaniu uwzględniono montaż urządzeń medycznych trwale wbudowanych i innych, których późniejszy montaż byłby utrudniony i wymagał dodatkowych, ponownych robót budowlano-instalacyjnych. Na kondygnacji przewidziano budowę pożarowego systemu SAS i SAP w tym doprowadzenia okablowania i montażu centrali sterującej w pomieszczeniu stałego dozoru na parterze przyległego segmentu szpitalnego „D”. Zadanie musi być wykonane przy zachowaniu ciągłości pracy działów i oddziałów szpitalnych zlokalizowanych na niższych kondygnacjach oraz zachowaniu bezpiecznych warunków funkcjonowania całego szpitala. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również wskazówki dotyczące sposobu wykonania zadania znajdują się w następujących dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ (III cz. SIWZ), zatytułowanych: -Dokumentacja projektowa – Projekt zamienny rozbudowy i przebudowy Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu – projekt zamienny wykonawczy, ul. Sienkiewicza 3, 64-300 Nowy Tomyśl, dz. Nr 560/10, 560/9, 560/12, budynek „E” IIp. – Blok Operacyjny, Oddział Ortopedii i Traumatologii Narządów Ruchu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla zadania jak wyżej -Przedmiary robót UWAGA ! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia bądź też źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (co było uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń) – Zamawiający deklaruje przyjęcie rozwiązań/produktów równoważnych w zakresie określonych parametrów granicznych, przy czym to na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania przedmiotowej równoważności. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Przy kalkulowaniu ceny wykonawca musi uwzględnić istotną okoliczność, iż roboty będą realizowane w całodobowo czynnym obiekcie służby zdrowia. Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, że zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień Umowy będzie wymagał od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu na czas realizacji umowy ustanowienia ochrony ubezpieczeniowej (według zasad określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy) oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z treścią niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy 1 etat. Wymagana liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 15 osób. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 5.2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) czynności robotnika stosownie do opisanych w przedmiarze robót. 5.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a)Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – stanowiącym załącznik do umowy. b)Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących ww. czynności, tj. kopii umów o pracę pozbawionych danych osobowych pracowników i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c)Wykonawca zobowiązany będzie przedkładać na każde pisemne żądanie Zamawiającego (w terminie do 5 dni roboczych od wezwania) raport o stanie i sposobie zatrudnienia ww. osób, ich oświadczenia o otrzymaniu wynagrodzenia, dowody potwierdzające bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez Wykonawcę czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.3.1. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. IV. 5.3 b) i c) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 5.000 PLN. b)W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. IV. 5.3. b) i c) SIWZ, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości wskazanej w Istotnych Postanowieniach Umowy. c)W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 0,05% ceny brutto umowy za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. d)W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób inną(ymi) osobą(ami) jeśli spełnione zostaną wszystkie wskazane przez Zamawiającego wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 6.Ponadto Zamawiający: a)Wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, a cena obejmowała koszty robót opisane w dokumentacji przetargowej, b)Wymaga udzielenia minimum 36 – miesięcznego okresu gwarancji i ujęcia w cenie urządzeń kosztów serwisu przez okres gwarancji; c)Wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy, d)Informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zawarte w projekcie umowy (istotne postanowienia umowne) – stanowią integralną część SIWZ. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. 9. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej i aukcji elektronicznej. 10.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 90 000,00 PLN Słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Dodatkowo: - W/w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy, - Właściwość miejscową do rozstrzygania sporów wskazuje siedziba Zamawiającego, - Wszelkie przywołanie w dokumencie gwarancji pojęcia nie zdefiniowane w przepisach prawa muszą zawierać w tekście gwarancji swoją definicję, 3. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP-O/Nowy Tomyśl 37 1020 4144 0000 6702 0007 0227 z dopiskiem „Wadium – Rozbudowa i przebudowa Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu – Budynek „E” II piętro” Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kopii polecenia przelewu. Ewentualne załączenie kopii ułatwi identyfikację wniesionych wadiów. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, jeżeli w treści dokumentu zastrzeżono jego ważność uzależnioną od posiadania oryginału (jeśli zwrot oryginału powoduje wygaśnięcie wadium). Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. Przyjęcie wadium w siedzibie Zamawiającego nie oznacza akceptu komisji przetargowej dla ważności wadium. 3) Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4) Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwróci, odpowiednio zażąda wniesienia lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach