Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Chirurgii Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu - II etap.

Szpital Miejski im. F. Raszei w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-834 Poznań, Mickiewicza 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski im. F. Raszei w Poznaniu
    Mickiewicza 2
    60-834 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000313325
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Chirurgii Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Oddziału Chirurgii Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu – II etap.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi związane z jego realizacją zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym jej integralną część.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części/pakiety z uwagi na jednorodność przedmiotu zamówienia (jednolite wykonywanie robót budowlanych dla Zamawiającego). W związku z powyższym musi zostać zapewniona jednolitość wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę, co zwiększa odpowiedzialność Wykonawcy za rezultat końcowy wykonania robót budowlanych. Dodatkowo podział przedmiotu zamówienia powodowałby konieczność dodatkowego nadzoru i koordynacji nad realizacją poszczególnych robót budowlanych, a co za tym idzie wzrost kosztów operacyjnych po stronie Zamawiającego. Brak podziału zamówienia na części nie wpływa na udział MŚP w przedmiotowym postępowaniu.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.5. Ofertę można składać w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa tych warunków.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: –Zamawiający nie określa tych warunków.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek gdy wykaże, że :1) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 3 roboty budowlano – instalacyjne o wartości min. 3 000 000,00 zł. brutto każda polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie, w tym przynajmniej jedna w budynku wpisanym do rejestru zabytków;2) Dysponuje kierownikiem budowy tj. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnień oraz pełniącą funkcję kierownika robót branży ogólnobudowlanej dla co najmniej dwóch robót o wartości zamówienia min. 3 000 000,00 zł., a także spełnia wymagania art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach