Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów (SIP) w ramach projektu - Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów (SIP) w ramach projektu - Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów (SIP) w ramach projektu - Spr@wny Urząd II - rozbudowa zintegrowanego systemu zarządzania oraz budowa systemu informacji przestrzennej kolejnym etapem w rozwoju elektronicznych usług publicznych w Gminie Knurów, zwanego dalej systemem. 2. System może być opracowany jako rozbudowa i przebudowa posiadanego przez Zamawiającego SIP, do którego Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do rozbudowy i modyfikacji; lub w oparciu o całościowe rozwiązanie autorskie lub przy wykorzystaniu ogólnodostępnych narzędzi/oprogramowania standardowego albo narzędzi/oprogramowania nie będącego własnością Wykonawcy, w stosunku do którego Wykonawca zapewni lub przeniesie on na Zamawiającego - najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac - licencję/e niewyłączną/e na korzystanie z oprogramowania komercyjnego, nie będącego własnością Wykonawcy w sposób umożliwiający poprawne działanie Systemu, z uwzględnieniem zapisów § 2 ust. 7 wzoru umowy. 3. Budowa systemu obejmuje: 3.1. prace przygotowawcze, obejmujące m.in.: 3.1.1) analizę posiadanych przez Zamawiającego danych, w tym dostosowanie zbiorów danych do obowiązujących regulacji prawnych lub posiadanego systemu, w razie konieczności ich goekodyfikowanie, skalowanie, edycja, 3.1.2) przygotowanie wzorów zgłoszenia/aktualizacji zbiorów danych i usług do ewidencji oraz uczestniczenie w uzgodnieniu z GUGIK zasad publikowania metadanych; 3.2. prezentację i uzgodnienie proponowanych rozwiązań; 3.3. instalację, konfigurację i uruchomienie systemu; 3.4. przeprowadzenie szkoleń użytkowników wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 4 wzoru umowy; 3.5. przeniesienie autorskich praw majątkowych w zakresie i na warunkach opisanych w § 2 wzoru umowy; 3.6. zapewnienie domeny i serwera/ów na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 3.7. gwarancję i wsparcie techniczne (asystę) w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca: 4.1. opracuje dokumentację techniczną i instrukcję obsługi, w tym w szczególności dotyczącą konfiguracji serwera, oprogramowania oraz wytycznych do przygotowania plików przeznaczonych do importowania i udzieli prawa do drukowania, kopiowania i rozpowszechniania tej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej. Dokumentacja techniczna winna zawierać dane na temat narzędzi/oprogramowania użytego do budowy systemu, o którym mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy. 4.2. przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do systemu, a Zamawiający nabędzie prawo do: 4.2.1) do korzystania z systemu w zakresie: trwałego lub czasowego zwielokrotnienia systemu w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w systemie - celem dalszego rozwoju systemu i dostosowania go do potrzeb Zamawiającego, rozpowszechniania w zakresie użyczania lub najmu oryginału systemu albo jego kopii, wykorzystywania całego systemu lub jego fragmentów w niezależnych publikacjach / działaniach własnych związanych z edukacją lub promocją systemu; 4.2.2) do wykonywania zależnych praw autorskich do opracowań systemu tj. jego rozbudowy i modyfikacji w zakresie zgodnym z przeznaczeniem systemu (np. rozbudowy o moduły, edycja baz danych) oraz możliwości powierzenia w przyszłości jego serwisu i wsparcia technicznego (asysty) innym podmiotom. 4.3. Wykonawca oświadczy, że stworzony system nie narusza praw autorskich osób trzecich oraz, że w przypadku wystąpienia osoby trzeciej przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu naruszenia jej praw autorskich do systemu lub jego części, Wykonawca przejmie odpowiedzialność wobec tej osoby; 4.4. Wykonawca oświadczy, że powstrzyma się od wykonywania osobistych praw majątkowych w zakresie określonym w pkt. 3. 4.5. najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełne, kompletne kody źródłowe do systemu wraz z opisem i komentarzem. Opis i komentarz muszą umożliwić ich samodzielną interpretację, modyfikację i rozwój przez Zamawiającego. 4.6. najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac Wykonawca zapewni przekaże/ przeniesie niezbędne licencje do zastosowanego oprogramowania innych producentów (np. inne oprogramowanie gotowe standardowe). Licencje muszą umożliwiać prawidłowe korzystanie z Systemu. Dopuszcza się dostarczenie oryginalnej licencji stosowanej przez producenta i wystawionej na Zamawiającego. Udzielone licencje obejmować będą każdą nową, dostarczoną przez Wykonawcę w okresie trwania licencji wersję oprogramowania. 4.7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieodwołalnej zgody na dokonywanie przez Zamawiającego dowolnych zmian w przedmiotach, do których Zamawiający nabył majątkowe prawa autorskie na podstawie niniejszej umowy. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowiąca Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722123002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie:jeden tysiąc złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 9. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 9.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 9.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach