Przetargi.pl
Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Knurów (zwanym dalej systemem), w tym: 1) prace przygotowawcze, obejmujące m.in.: analizę posiadanych przez Zamawiającego danych, dostosowanie zbiorów danych do obowiązujących regulacji prawnych, goekodyfikacja danych, skalowanie, przygotowanie metadanych dla zbiorów i usług zgodnie z profilem INSPIRE i krajowym, przygotowanie wzorów zgłoszenia zbiorów danych i usług do ewidencji oraz uczestniczenie w uzgodnieniu z GUGIK zasad publikowania metadanych; 2) prezentacja i uzgodnienie proponowanych rozwiązań; 3) instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu; 4) przeprowadzenie szkoleń użytkowników wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 4 umowy; 5) przeniesienie autorskich praw majątkowych poprzez udzielenie nieodwołalnej, bezterminowej i bez limitu użytkowników licencji zezwalającej Zamawiającemu na korzystanie z systemu w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 2; 6) zapewnienie domeny i serwera/ów na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; 7) gwarancja i wsparcie techniczne (asysta) w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca: 1) zobowiązuje się do: opracowania dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi, w tym w szczególności dotyczącej konfiguracji serwera, oprogramowania oraz wytycznych do przygotowania plików przeznaczonych do importowania i udzielenia prawa do drukowania, kopiowania i rozpowszechniania tej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej; 2) dokona nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do systemu (udzieli licencji określonej w § 1 ust. 1 pkt 5 umowy) najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac. Projekt dokumentu licencji winien zostać uzgodniony przed przystąpieniem do czynności odbioru zamówienia. 3) zobowiązany jest zawrzeć w licencji następujące zapisy: a) licencja będzie nieodwołalna, bezterminowa i bez limitu użytkowników; b) licencja zapewni Zamawiającemu prawo do korzystania z systemu, w szczególności w zakresie: trwałego lub czasowego zwielokrotnienia systemu w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie; tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w systemie, rozpowszechniania, w tym użyczania lub najmu systemu lub jego kopii. c) licencja upoważniać będzie do udzielenia sublicencji na rzecz podmiotów, które będą na zlecenie Zamawiającego dokonywać prac rozwojowych lub jakichkolwiek modyfikacji systemu lub jego części. d) licencja uprawniać będzie Zamawiającego do wykonywania zależnych praw autorskich do opracowań systemu tj. jego rozbudowy i modyfikacji w zakresie zgodnym z przeznaczeniem systemu oraz możliwości powierzenia w przyszłości jego serwisu i wsparcia technicznego (asysty) innym podmiotom. e) w licencji znajdzie się oświadczenie, że stworzony system nie narusza praw autorskich osób trzecich oraz, że w przypadku wystąpienia osoby trzeciej przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu naruszenia jej praw autorskich do systemu lub jego części, Wykonawca przejmie odpowiedzialność wobec tej osoby; f) w licencji znajdzie się oświadczenie że Wykonawca powstrzyma się od wykonywania osobistych praw majątkowych w zakresie określonym w pkt. d, 4) najpóźniej z chwilą udzielenia licencji przekaże Zamawiającemu pełne, kompletne kody źródłowe do systemu wraz z opisem i komentarze. Opis i komentarz muszą umożliwić ich samodzielną interpretację, modyfikację i rozwój przez Zamawiającego, 5) jeżeli system powstał przy wykorzystaniu oprogramowania nie będącego własnością Wykonawcy, udziela on Zamawiającemu licencji niewyłącznej na korzystanie z tego oprogramowania, najpóźniej z chwilą podpisania protokołu końcowego odbioru prac. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowiąca Załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722123002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1. z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2. z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach