Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody oraz wodociągu na terenie Gminy Nowy Żmigród

Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-230 Nowy Zmigród, Ul. Jasielska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 441 64 81
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Ul. Jasielska 25
    38-230 Nowy Zmigród, woj. podkarpackie
    tel. 13 441 64 81
    REGON: 18061681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//gpgk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody oraz wodociągu na terenie Gminy Nowy Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody oraz wodociągu na terenie Gminy Nowy Żmigród 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części Część nr 1 – Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kąty Zadanie polega na rozbudowie i przebudowie istniejącej stacji uzdatniania wody (SUW), w ramach której zaplanowano budowę i montaż nowych elementów stacji oraz przebudowę istniejących. Przedsięwzięcie będzie realizowane na działce o nr ewid.: 2/2 w miejscowości Kąty, gm. Nowy Żmigród. W wyniku realizacji inwestycji stacja uzdatniania wody o wydajności Qśrd = 300 m3/dobę będzie pracowała w oparciu o procesy oczyszczania, takie jak: koagulacja i osadniki oraz wykorzystanie filtrów ciśnieniowych pospiesznych i metody dezynfekcji związkami chloru (podchloryn sodu). Przebudowa SUW została oparta na nowoczesnych urządzeniach, nie wymagających stałej obsługi (praca w automatyce). W ramach projektu na terenie stacji uzdatniania wody zaprojektowano nowe sieci wody surowej i uzdatnionej, rurociągi tłoczne wód popłucznych i nadosadowych, rurociągi tłoczne koagulanta i flokulanta, zewnętrzną instalację wodociągową oraz kanalizację sanitarną i chemiczną. Na terenie SUW zaprojektowano nowe obiekty kubaturowe takie jak: zbiornik wielokomorowy o konstrukcji monolitycznej żelbetowej wraz z kontenerem technicznym wykonanym z płyt warstwowych na nim ulokowanym; zbiornik wody uzdatnionej - żelbetowy, prefabrykowany; budynek techniczny - konstrukcji stalowej szkieletowej, ustrój nośny w postaci ram stalowych, ściany/poszycie jak również pokrycie z płyt warstwowychz rdzeniem poliuretanowym. Inwestycja obejmuje ponadto adaptację studni nr 2 na pompownię wody surowej, adaptację filtra na zbiornik wody popłucznej oraz wykonanie instalacja elektrycznej, aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki. Część nr 2 - Budowa i modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Żmigród Zadanie obejmuje następujące etapy inwestycji: 1. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Nowym Żmigrodzie o łącznej długości 334 m, wykonanej z rur tworzywowych PE o średnicy 90 mm wraz z zabudowaną armaturą. Planowana sieć będzie stanowiła uzbrojenie działek o nr ewid.: 4/6, 4/7, 4/8, 4/9, 4/10, 4/11, 4/12, 4/13, 4/14, 4/15, 4/16, 4/17, 4/18, 4/19, 4/20, 4/21, 4/22 leżących wzdłuż ul. Jasielskiej w Nowym Żmigrodzie. 2. Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej o długości 96,8 m w pasie drogowym ul. Młynówka w miejscowości Nowy Żmigród. Przebudowa odcinka sieci wodociągowej zostanie wykonana z rur PE 100 SDR17 dn110x6,6. Odcinek połączony zostanie z istniejącym wodociągiem o średnicy 110 mm. Rurociąg będzie przebiegał przez działki nr ewid.: 765, 776, 799 zlokalizowane w Nowym Żmigrodzie 3. Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Żmigród o długości 909,2 m, wykonana z rur PE w tym: rurociąg o średnicy 110 mm o długości 854 m, śr. 63 o długości 35,2 m, śr. 32 o długości 20,0 m. Inwestycja będzie przebiegać przez działki: 799, 803, 804, 845, 867, 1023/3, 1024, 1025, 1027, 1029, 1032, 1040, 1042, 1043, 1044/2, 1044/3, 1045, 1046, 1047 (obręb ewid: Nowy Żmigród przy ul. Młynówka, Blicharska, Plac Zamkowy, Rynek, Plac Kościuszki, Mickiewicza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wymaganego wadium. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie ; DLA CZĘŚCI 1 - 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI 2 - 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Forma wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art.45 ust.6 Pzp: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy. z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3.Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie O/ Nowy Żmigród Nr 84 8636 1015 2004 1601 9874 0008 (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, musi wpłynąć na wskazany w ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3) Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą 4) Z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5) Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu ma być Gmina Nowy Żmigród. 6) W przypadku gdy wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Zwrot wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 5. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.46 ust. 4a oraz art. 46 ust.5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór zał. Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wzór zał. Nr 3 do SIWZ. Uwagi do oświadczeń: Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że pojęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Zgodnie z art.24 ust.8 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody, o których mowa powyżej. Wykonawca zamieszcza w oświadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się Wykonawca dotyczące; braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Z dokumentów musi wyniknąć: w jakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak istnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia ofert i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. Dokument pełnomocnictwa, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 7. Dla oferty równoważnej: oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej; wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust.11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór zał. Nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach