Gmina Raszków ogłasza przetarg
- Adres: 63440 Raszków, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 343 510 , fax. 627 350 665
- Data zamieszczenia: 2017-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszków
Rynek 32
63440 Raszków, woj. wielkopolskie
tel. 627 343 510, fax. 627 350 665
REGON: 53043600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Raszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy remizy OSP w Raszkowie. Charakterystyka budynku budynek 1 kondygnacyjny kubatura budynku – 1188,30 m3 powierzchnia zabudowy – 287,9 m2 całkowita wysokość budynku – 4,75 m BRANZA BUDOWLANA: Nowy Budynek: -tynki wewnętrzne, okładziny sufitów -posadzki Budynek istniejący: -rozebranie ścian - wykucie z murów okien, drzwi i bram -roboty fundamentowe -roboty murowe - posadzka -tynki, okładziny ścian, malowanie -stolarka okienna i drzwiowa -elewacja -opaska wokół budynku BRANZA SANITARNA: -instalacja wody zimnej - instalacja wody ciepłej - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja centralnego ogrzewania wentylacja nawiewno-wywiewna BRANŻA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ: - instalacja oświetlenia - instalacja gniazd - instalacja odgromowa - instalacja połączeń wyrównawczych 1.1. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących:1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiary robót,3) projekt budowlany.1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz.881 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 1.3. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych,technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do wbudowania) –niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 1.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 1.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat, licząc od terminu odbioru końcowego.Rękojmia za wady i gwarancja jakości a)Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia. b)Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. c)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru. d)Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości. e)Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi. f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy zł 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-06-26 - REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6
Dodano: 2024-06-25 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-06-17 - „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu”
Dodano: 2024-06-11 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-13 - Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-05-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 174 w m. Łokacz Wielki
Dodano: 2024-03-22 - Budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w m. Wierzbinek przy strażnicy OSP w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-05 - Budowa ul. Orzechowej w Trzciance
Dodano: 2024-02-06