Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa przedszkola w miejscowości Pinczyn, Gmina Zblewo

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83210 Zblewo, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 884 381 , fax. 585 884 569
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40
    83210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 585 884 381, fax. 585 884 569
    REGON: 549803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zblewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa przedszkola w miejscowości Pinczyn, Gmina Zblewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie przedszkola w miejscowości Pinczyn, Gmina Zblewo. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozbudowę i przebudowę przedszkola, w celu uzyskania dodatkowych sal dydaktycznych, szatni oraz pomieszczeń towarzyszących (6 sal dydaktycznych, szatnia, biuro, 6 schowków, 7 zespołów sanitariatów, pomieszczenie porządkowe, komunikacja) - rozbudowa jedno-kondygnacyjna, nadziemna, niepodpiwniczona, 2) wydzielenie stref pożarowych oraz obudowanie klatki schodowej, w celu dostosowania do obecnych przepisów, (zamknięcie klatki schodowej drzwiami o ustalonej odporności ogniowej, montaż klapy dymowej), 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 4) wykonanie izolacji termicznej, 5) wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania z kotłownią wyposażoną w kocioł na pellet, 6) wykonanie instalacji elektrycznej: instalacje wewnętrznej linii zasilającej WLZ, tablic rozdzielczych (rozbudowa, wiata i oświetlenie zewnętrzne) instalacje ppoż., instalacje oświetleniowe, instalacja gniazd wtyczkowych 230V, instalacja odgromowa, instalacja ochrony od porażeń elektrycznych, 7) zagospodarowanie terenu 8) demontaż istniejącego placu zabaw, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Uwaga! Zamawiający ogłosi osobne postępowanie na wyposażenie obiektu przedszkolnego. W związku z tym, Wykonawca będzie zobowiązany do pełnej współpracy z dostawcą wyposażenia. Współpraca będzie polegała na udostępnieniu (jeśli będzie to konieczne) pomieszczeń w celu montażu, ustawienia lub zainstalowania wyposażenia przedszkolnego. Projekt aranżacji przedszkola zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy placu zabaw i wiaty rekreacyjnej. Zamawiający ogłosi osobne postępowanie na budowę placu zabaw i wiaty rekreacyjnej. Jednakże, niniejsze zamówienie obejmuje demontaż starego placu zabaw, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Sale oznaczone jako nr 1.05 (sala dzienna), 1.06 (schowek), 1.07 (toaleta) przeznaczone będą na „klubik dzienny”. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do osobnej wyceny ww. podzadania (tj. osobnych trzech sal), w formularzu ofertowym. 6. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (wyciąg) autorstwa Pracowni Projektowej SP Projekt, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, składający się z następujących opracowań: 1) Projekt zagospodarowania terenu 2) Projekt architektury i konstrukcji rozbudowy przedszkola 3) Projekt instalacji elektrycznych rozbudowy przedszkola 4) Projekt instalacji sanitarnych rozbudowy przedszkola 5) Projekt instalacji elektrycznych 6) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr AB. 6740.14.73.2017 z dnia 12.04.2018 r. 7) Przedmiary robot- załącznik nr 9 oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) – załącznik nr 10 8. Postanowienia SIWZ i wzoru umowy mają pierwszeństwo przed postanowieniami specyfikacji technicznych wykonania i obioru robót. 9. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe producentów, są wskazane tylko przykładowo. Wykonawca może stosować materiały równoważne – tzn. o oraz o parametrach technicznych nie niższych niż wymienione w dokumentacji, posiadające atesty i certyfikaty wymagane prawem. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace budowlane wymienione w ust. 2. Wymóg ten dotyczy robotników wykonujących fizyczne prace budowlane, nie dotyczy kierowników budowy i robót. 11. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, znajdują się w dokumentacji projektowej. 12. Okres gwarancji – 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), 2) właściwych przepisów bhp i ppoż. 14. Termin realizacji zamówienia: - do 31 lipca 2019r., w tym: 1) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy – 31.07.2019 r. 2) Termin zakończenia demontażu placu zabaw oraz wykonania fundamentów – do 31.10.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 Bank Spółdzielczy w Skórczu /o Zblewo, z podaniem tytułu „wadium - przetarg – RO.271.56.2018. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, zaleca się również, aby potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą (30 dni licząc od dnia składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach