Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego Samorządowego o pomieszczenia opieki dla dzieci w wieku do lat 3 wraz z niezbędną infrastrukturą i komunikacją, na nieruchomości oznaczonej jako działki 76/2 i 77/2 karta mapy 25, położonej przy ul. Wojska Polskiego, ob. ewid. miasto Aleksandrów Kujawski

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 824 855 , fax. 542 822 101
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 824 855, fax. 542 822 101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.aleksandrowkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego Samorządowego o pomieszczenia opieki dla dzieci w wieku do lat 3 wraz z niezbędną infrastrukturą i komunikacją, na nieruchomości oznaczonej jako działki 76/2 i 77/2 karta mapy 25, położonej przy ul. Wojska Polskiego, ob. ewid. miasto Aleksandrów Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający uwzględniając art. 24aa ustawy przewiduje, że w przedmiotowym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej w rankingu ofert, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Rozbudowana część Przedszkola Samorządowego nr 1 w Aleksandrowie Kujawskim jest budynkiem parterowym. Dach wielospadowy - pokrycie styropapą. Budynek wykonany na rzucie wielokąta o maksymalnych wymiarach 25,01x19,45m. Szczegółowe wymiary znajdują się na rysunkach architektoniczno-budowlanych niniejszego opracowania. Wysokość do okapu wynosi 3,56m względem terenu, do kalenicy natomiast 3,79m. Projektowane zmiany w zagospodarowaniu polegają na rozbudowie budynku Przedszkola Samorządowego nr 1 oraz zagospodarowanie miejsca na ogrodzony plac zabaw wyłożony nawierzchnią bezpieczną. Budynek łączności przeznaczony do rozbiórki. Projektowana rozbudowa budynku jest zgodna z wydaną decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego. Działka wyposażona w istniejące przyłącze energii elektrycznej, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz instalacji ciepłowniczej. Podczas prac należy zabezpieczyć ciągłość istniejących instalacji, które kolidują z zamierzeniem. Utwardzenie wewnętrznych ciągów komunikacyjnych – istniejące umożliwiające dojazd pojazdów jednostek straży pożarnej. 2. Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowy Zestawienie pomieszczeń i podstawowe parametry techniczne: · Parter : 0.1. Wiatrołap - 10,36 m2 0.2. Wózkownia - 9,40 m2 0.3. Szatnia - 26,94 m2 0.4. Pom. gospodarcze - 5,73 m2 0.5. Komunikacja - 74,47 m2 0.6. Pom. dla opiekunów - 11,15 m2 0.7. Sypialnia dzieci - 34,50 m2 0.8. Sala zabaw - 48,92 m2 0.9. Toaleta dla dzieci - 22,68 m2 0.10. Sala zabaw - 48,92 m2 0.11. Sypialnia dzieci - 34,50 m2 0.12. Magazyn pościeli - 3,87 m2 0.13. Toaleta niepełnosprawnych - 6,44 m2 razem pow. użytkowa - 337,88 m2 Parametry techniczne rozbudowy: DŁUGOŚĆ BUDYNKU 25,01 m SZEROKOŚĆ BUDYNKU 19,45 m WYSOKOŚĆ BUDYNKU 3,79 m WYSOKOŚĆ BUDYNKU PRZY OKAPIE 3,56 m POWIERZCHNIA ZABUDOWY 395,0 m2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 337,88 m2 KUBATURA BUDYNKU 983,0 m3 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki do SIWZ – dostępna na stronie bip.aleksandrowkujawski.pl. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone do SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr do SIWZ ma wyłącznie charakter informacyjny i nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiaru nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne, zapisów SIWZ oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót. 3. Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 4. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru końcowego robót przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu oceny technicznej Wykonawcy proponujący urządzenia równoważne są zobowiązani dostarczyć karty katalogowe, atesty lub inne równoważne dokumenty. Zamawiający żąda dostarczenia atestu na kompletne urządzenie. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi niniejszej SIWZ, ustawy Prawo budowlane, innych przepisów lub zasad wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne, co oznacza brak zgody na ich zastosowanie/wbudowanie. Wykonawca, który zaproponuje w trakcie robót materiały, urządzenia lub rozwiązania równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych lub które będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowe, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego i za jego zgodą - uzyskać powyższe decyzje oraz w razie potrzeby będzie zobowiązany na własny koszt, do dokonania zmiany (za zgoda Zamawiającego) dokumentacji, niniejsze nie ma wpływu na termin realizacji zamówienia. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE OBOWIĄZKU ZATRUDNIENIA dot. przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: robót remontowo-budowlanych. 2. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każde takie zdarzenie. 5. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. b i c niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każde takie zdarzenie. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. VII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PODWYKONAWSTWA dot. przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 3. W przypadku powierzenia zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (jeżeli na etapie składania ofert podwykonawcy są znani). 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Niniejsze dotyczy również dalszych Podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach