Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa oraz termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie.

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa oraz termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie roboty budowlanej pn.: Rozbudowa i przebudowa oraz termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Dąbrowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Rozbudowę i przebudowę oraz termomodernizację budynku urzędu gminy a.Rozbudowę budynku urzędu gminy w miejscowości Stara Dąbrowa b.Termomodernizację budynku gminy wraz z budową parkingu c.Budowę budynku przeznaczonego na gminy ośrodek pomocy społecznej wraz z garażem i kotłowni na olej opałowy d.Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku gminy II. Zakres prac obejmuje: 1)Wznowienie granic - w przypadku rozbieżności z dokumentacją projektowa wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym architekta 2)Wytyczenie nowej części 3)Prace rozbiórkowe: miejscowe wykucie otworów okiennych i drzwiowych, rozebranie istniejących schodów (obu biegów), rozebranie pomieszczenia nad schodami (lewa strona budynku); 4)zagospodarowanie terenu; 5)Wykonanie wykopów pod fundamenty - w przypadku na natrafienie na różnicę między stanem zaprojektowanych a faktycznym, wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym architekta 6)Miejscową wymianę gruntu (od strony cmentarza) 7)Wykonanie ław fundamentowych, ścian fundamentowych 8)Rozbiórkę istniejącej ściany oporowej przy wejściu do piwnicy 9)Rozbiórkę istniejących schodów do piwnicy 10)Usunięcie i wywiezienie wierzchniej warstwy terenu; 11)Wyrównanie terenu po usuniętych drzewach (drzewa i korzenie tych drzew, zostaną usunięte przez Zamawiającego). Gdy Wykonawca podczas wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, natrafi na pozostałości części korzeni, które mogą utrudniać wykonanie w/w robót, jest on zobowiązany do ich usunięcia, na własny koszt; 12)Skablowanie przyłącza elektroenergetycznego 13)Wykonanie posadzek na gruncie 14)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych 15)Wykonanie schodów zewnętrznych oraz rampy dla osób niepełnosprawnych 16)Wykonanie ściany murowanych z bloczków betonowych 17)Wykonanie stropów z płyt kanałowych nad parterem oraz nad pierwszym piętrem 18)Wykonanie nowych schodów żelbetowych 19)Wykonanie izolacji stropodachu 20)Wykonanie ścianek działowych parteru z bloczków betonowych 21)Wykonanie ścianek działowych pierwszego piętka z płyt gk 22)Miejscowe wykonanie stropów z płyt wps na belkach stalowych - miejsce starych schodów 23)Montaż stolarki okiennej z pcv i aluminium wg. rysunków i zestawienia 24)Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej - drzwi wykończone powłoką CPL wyposażone w push board i kick board 25)Montaż drzwi o podwyższonej izolacji akustycznej (gabinet wójta oraz sala rady) 26)Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych 27)Montaż wrót garażowych (automatyczne) 28)Wykonanie termomodernizacji całego obiektu: 29)Montaż rolet zewnętrznych we wskazanych pomieszczeniach 30)Montaż żaluzji na okna w gab. wójta 31)Izolacje dachów płaskich 32)Izolacja natryskowa dachu istniejącego 33)Wykonanie pokrycia dachu płaskiego - wykończenie żwirem, dodatkowo w gab. Wójta płyty chodnikowe 34)Wykonanie pokrycia dachu nad cz. istniejącą 35)Montaż rynien o przekroju kwadratowym 36)Montaż rynien za attyką, koszy oraz rur spustowych odprowadzających wodę z dachu płaskiego 37)Wykończenie elewacji tynkiem zewnętrznym w kolarze białym i szarym wg. wskazań na elewacji 38)Wykończenie wskazanych miejsc na elewacji płytami włókno - cem. Na ruszcie 39)Montaż poręczy i balustrad 40)Wykonanie nowych instalacji sanitarnych 41)Montaż urządzeń sanitarnych 42)Wykonanie instalacji hydrantowej 43)Montaż grzejników 44)Wyposażenie kotłowni olejowej, budowa komina, czujnik dymu, czujnik temperatury, montaż zbiornika na olej 45)Montaż instalacji elektrycznych 46)Montaż instalacji odgromowej 47)Montaż opraw i gniazd 48)Montaż instalacji pod przyszły agregat 49)Przeniesienie serwera 50)Wykonanie instalacji pod rzutnik oraz ekran, dostawa rzutnika oraz ekranu 51)Prace wykończeniowe: tynki malowanie 52)Wykonanie sufitów z gk 53)Wykończenie podłóg modernizowanych pomieszczeń i korytarzy wykładziną winylową wg. specyfikacji 54)Wykończenie wskazanych pomieszczeń tapetami winylowymi wg. specyfikacji 55)Wykończenie łazienek wykładziną winylową podłogową i ścienną 56)Wykonawca zobowiązany jest ustalić z architektem Panią Dominiką Jackowski z Jackowski Studio, z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, przy ul. Wileńskiej 5/4, kolorystykę płyt elewacyjnych, tynków, farb wewnętrznych, wykładzin wykończeniowych oraz tapet na swój koszt; 57)Montaż opraw zewnętrznych 58)Uprzątnięcie terenu - wywóz śmieci, gruzu, itp.; 59)Budowę nowego ogrodzenia z przęseł metalowych na słupkach kwadratowych - kolor srebrny 60)Montaż furtek i bram wjazdowych 61)Wykonanie odcinków ogrodzenia z gabionów 62)Wykonanie parkingów, miejsc postojowych, chodników i dojść. Rodzaj nawierzchni wg. projektu 63)Dostawa obiektów małej architektury: ławki , stojaki na rowery, kosze na śmieci 64)Wykonanie miejsc postojowych na tyłach budynku wykończonych płytą ażurową (kratową) wg. projektu, oczka kraty wypełnić żwirem. 65)wykonanie nawierzchni z kory pod nasadzeniami. Teren pod nasadzeniami w postaci żywopłotu należy wyłożyć korą w kolorze brązowych. Korę usypać na geowłókninie o gramaturze 50g. 66)wykonanie nasadzeń zgodnie z projektem - osobny rysunek włącznie ze specyfikacją. Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji na nasadzenia. 67)wykonanie obudowy śmietnikowej (wymiary wg. rysunków). 68)Wykonanie opaski wokół budynków 69)Wykonanie nasadzeń 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych w przypadku elementów zawartych w projekcie, przy czym muszą one spełniać wymagania jakościowe określone w opisach projektu i specyfikacji technicznej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego, z wykazaniem, że rozwiązanie to spełnia wymagania określone przez zamawiającego w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. Zamawiający uzna urządzenie i materiały za równoważne pod warunkiem uzyskania pozytywnej opinii autora projektu, która będzie wykonywana na koszt Wykonawcy. 4.Dołączony do zamówienia przedmiar jest jedynie pomocniczo. Przygotowując ofertę wykonawca musi posługiwać się równolegle projektem, przedmiarem oraz specyfikacją techniczną. Pominięcie danego elementów którymś z opracowań nie zwalania wykonawcy z obowiązku wyceny tego elementu jaki jego wykonania. 5.Zamawiający oświadcza, że wykonane zostały badania gruntów, na których mają być wykonane prace budowlane, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. Są one załącznikiem do zamówienia 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, to jest: dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 7.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 8.W przypadku realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców umowa z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą musi zawierać w szczególności: 1)zakres robót powierzony podwykonawcom, 2)kwotę wynagrodzenia, 3)termin wykonania robót objęty umową, 4)termin zapłaty wynagrodzenia dla podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, który nie może być dłuższy niż 20 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, dostawy lub usługi z zastrzeżeniem postanowień pkt. 5 5)termin wynagrodzenia płatnego przez wykonawcę za wykonane prace podwykonawcy powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego wykonawcy od zamawiającego. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych w przypadku elementów zawartych w projekcie, przy czym muszą one spełniać wymagania jakościowe określone w opisach projektu i specyfikacji technicznej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego, z wykazaniem, że rozwiązanie to spełnia wymagania określone przez zamawiającego w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. Zamawiający uzna urządzenie i materiały za równoważne pod warunkiem uzyskania pozytywnej opinii autora projektu, która będzie wykonywana na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000, 00 zł (słownie zł: piętnaście tysięcy 00/100). 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7.W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach