Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubniewicach

Gmina Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69210 Lubniewice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 755 70 52 , fax. 95 755 70 24
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubniewice
    ul. Jana Pawła II 51
    69210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 95 755 70 52, fax. 95 755 70 24
    REGON: 21096670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Lubniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków, oczyszczalnia po rozbudowie posiadać będzie przepustowość hydrauliczną Qd.śr. = 500 m3/d i przyjmować będzie ścieki pochodzące od ok. 4500 RLM (mieszkańców równoważnych). Oczyszczalnia składać się będzie z następujących obiektów technologicznych: 1.Węzeł mechanicznego oczyszczania ścieków: • punkt zlewny ścieków dowożonych • krata łukowa • główna przepompownia ścieków surowych • sitopiaskownik – obiekt nowy w istniejącym budynku przepompowni głównej 2.Węzeł biologicznego oczyszczania ścieków: • stacja dmuchaw bloku biologicznego AquaPrim-SBR na stropie zbiornika wielofunkcyjnego • blok biologiczny AquaPrim – SBR • budynek techniczny • stacja dozowania koagulantu PIX • przepompownia ścieków oczyszczonych 3.Węzeł przeróbki osadów ściekowych: • komory Autotermicznej Termofilowej Stabilizacji Osadu (ATSO) stanowiące część zbiornika wielofunkcyjnego • stacja mechanicznego zagęszczania osadu • stacja mechanicznego odwadniania osadu • magazyn osadu odwodnionego 4.Obiekty towarzyszące: • agregat prądotwórczy – wymiana na nowy • stacja transformatorowa – obiekt istniejący – modernizowany • drogi, place i dojazdy • chodniki • zagospodarowanie terenów zielonych Wykonawca w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w dołączonej do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej „siwz”) dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 150000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert – w jednej lub kilku następujących formach: 1) Poleceniem przelewu na konto zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim O/Lubniewice nr 19 8369 0008 0050 0018 2000 0040 2) przy czym w terminie wyznaczonym do otwarcia ofert kwota wadium musi być w dyspozycji zamawiającego. 3) Gwarancji bankowej, mającej ważność zgodną z terminem związania ofertą - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. 4) Poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, mającego ważność jak w ppkt 2 - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. 5) Gwarancji ubezpieczeniowej mającej ważność jak w ppkt.2 - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. 6) Poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, mającego ważność jak w ppkt.2 - w terminie i miejscu jak w ust.10 pkt.10.1. ppkt 1. 2. Dokumenty wymienione w ust.8 pkt 8.1. ppkt 2-5 muszą być złożone w formie oryginału, jeśli z ich treści wynika, że skuteczne zaspokojenia roszczeń beneficjenta (zamawiającego) nastąpi po przedstawieniu oryginału takiego dokumentu. W innym wypadku może to być kopia poświadczona przez wykonawcę. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie wymienionej w ust.8 pkt 8.1. ppkt 2-5, z treści dokumentu musi wynikać, że we wszystkich wskazanych w art.46 ust.4a i 5 pzp przypadkach Gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo na pierwsze żądanie do zaspokojenia roszczeń beneficjenta (zamawiającego). 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy dołączyć trwale do oferty przetargowej natomiast oryginał wniesiony jak w ust.8 pkt 8.1. ppkt 2-5 należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału bez uszkodzenia oferty. 5. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.46 ust.4a i 5 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. prowadzi działalność gospodarczą bezpośrednio związaną z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach